Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til å bli en bra start på våren med følgende "events" på planen så langt:

24 Mars - Kan Morten Ramm fylle Spektrum?

4-8 April - The Gathering

14 April - Sensation (VIP ticket)

30 April - Hardstyle DNA

Gleder meg!

Lenke til kommentar

Trodde jeg var lat og hadde lite viljestyrke, men det var visst bare det jeg hadde framfor meg som var lite interessant, og ikke verdt min tid.

Når noe virkelig er verdt min tid har jeg ikke noe imot å jobbe med det 10 timer hver dag.

Og det er bare når jeg har noe sånt på gang at jeg gidder å stå opp om dagene.

Godt å finne ut at jeg ikke har blitt udugelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Diskusjon rundt Java og anna form for programmering høyrer ikkje heime i denne tråden. Ta den slags andre stader.
Denne tråden er ikkje meint for lengre diskusjonar. I hovudsak gladsaker frå dag til dag som brukarane vil dele med andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Trodde jeg var lat og hadde lite viljestyrke, men det var visst bare det jeg hadde framfor meg som var lite interessant, og ikke verdt min tid.

Når noe virkelig er verdt min tid har jeg ikke noe imot å jobbe med det 10 timer hver dag.

Og det er bare når jeg har noe sånt på gang at jeg gidder å stå opp om dagene.

Godt å finne ut at jeg ikke har blitt udugelig.

Hmm, ja, dette stemmer godt for meg og, men det er minst like viktig å innse at man må deale med det uinteressante for å nå et mål som på lengre sikt gir mer glede.

Lenke til kommentar

Hmm, ja, dette stemmer godt for meg og, men det er minst like viktig å innse at man må deale med det uinteressante for å nå et mål som på lengre sikt gir mer glede.

Jepp, men når man har målet klart er det mye lettere å deale med det uinteressante. Da kommer viljestyrken!

Lenke til kommentar

Kaffe er digg i et 2-3 minutters tidsrom. Like etter den er glovarm og før den blir varm/lunket. Før det svir man av ganen og etter det smaker det høgg.

Ett ekte mannfolk drikker kaffen selv om den er pisslunka

Drikker det uansett selv om det smaker piss. Bare man legger godvilja til så går det meste ned (når jeg tenker meg om høres ikke dette helt riktig ut...)

Endret av Refsa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...