Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Overhode ikke, og det var da som bare svarte helvete hvor det skulle pirkes på småting, prøv å hold dere til poenget. Faget dekker hverken fysikk, kjemi eller biologi, for eksempel. Da mener jeg spesielt matematikk som fag, som var det jeg pratet om (der fokuseres det på læren om mengde, struktur, rom og endring).

 

Og hva bruker de? Jo, matematikk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå gjør jeg det som studiet mitt bygger seg rundt, og det er Eclipse og Java. Bruker ViM om jeg skal modifisere småtteri på serveren, ellers er det egentlig bare mindre praktisk.

 

Enig, jeg klarer aldri å bli vant med hotkeys i VIM, heller ikke kommandoene. Sikkert effektivt hvis man gidder å lære seg det*, men jeg klarer meg fint med Geany.

 

* Med gidder å lære seg det mener jeg da at man setter seg skikkelig inn i det og blir vant med det.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Overhode ikke, og det var da som bare svarte helvete hvor det skulle pirkes på småting, prøv å hold dere til poenget. Faget dekker hverken fysikk, kjemi eller biologi, for eksempel. Da mener jeg spesielt matematikk som fag, som var det jeg pratet om (der fokuseres det på læren om mengde, struktur, rom og endring).

 

Og hva bruker de? Jo, matematikk. :)

 

Sant, men fysikk, kjemi, matematikk og biologi er egne naturfilosofier. Det som var poenget. Orker uansett ikke å bygge på en filleting basert på flisespikkeri. Jeg er stein. God natt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...