Kaymeerah Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Overhode ikke, og det var da som bare svarte helvete hvor det skulle pirkes på småting, prøv å hold dere til poenget. Faget dekker hverken fysikk, kjemi eller biologi, for eksempel. Da mener jeg spesielt matematikk som fag, som var det jeg pratet om (der fokuseres det på læren om mengde, struktur, rom og endring). Og hva bruker de? Jo, matematikk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Siden vi var inne på programmering, så er det ganske kult av Microsoft å gi meg Visual Studio 2010 Ultimate til meg gratis. Et program til 21.000kr, helt gratis, bare fordi jeg er medlem av MSDN-AA. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Pent. Jeg er ikke noe særlig stor fan av IDE da, spesielt ikke proprietære. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hahaha! Jeg hadde helt glemt av at jeg ikke var kul før jeg brukte ViM/Emacs og programmerte Lisp i Gentoo. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Eh, jeg bruker faktisk Geany. Orker ikke Emacs eller VIM. EDIT: Kan argumenteres at det er en form for IDE det også, men meh. Endret 3. mars 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 *Shrugs* Whatever floats your boat! Nå gjør jeg det som studiet mitt bygger seg rundt, og det er Eclipse og Java. Bruker ViM om jeg skal modifisere småtteri på serveren, ellers er det egentlig bare mindre praktisk. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Nå gjør jeg det som studiet mitt bygger seg rundt, og det er Eclipse og Java. Bruker ViM om jeg skal modifisere småtteri på serveren, ellers er det egentlig bare mindre praktisk. Enig, jeg klarer aldri å bli vant med hotkeys i VIM, heller ikke kommandoene. Sikkert effektivt hvis man gidder å lære seg det*, men jeg klarer meg fint med Geany. * Med gidder å lære seg det mener jeg da at man setter seg skikkelig inn i det og blir vant med det. Endret 3. mars 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Overhode ikke, og det var da som bare svarte helvete hvor det skulle pirkes på småting, prøv å hold dere til poenget. Faget dekker hverken fysikk, kjemi eller biologi, for eksempel. Da mener jeg spesielt matematikk som fag, som var det jeg pratet om (der fokuseres det på læren om mengde, struktur, rom og endring). Og hva bruker de? Jo, matematikk. Sant, men fysikk, kjemi, matematikk og biologi er egne naturfilosofier. Det som var poenget. Orker uansett ikke å bygge på en filleting basert på flisespikkeri. Jeg er stein. God natt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvilken distro bruker du nå om dagen forresten? Vurderer å gå over til Debian Testing eller noe lignende. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvilken distro bruker du nå om dagen forresten? Vurderer å gå over til Debian Testing eller noe lignende. Linux Mint med MATE. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) At jeg lagde en hjemmelaget catchtank til toppdekselventilasjonen for under 100 lappen og den ble awesome! Endret 3. mars 2012 av TMK9C Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 http://www.detailers...r-dummies-2-r14 There u go Takker! Så diskusjon.no har vi fått en + knapp, den kan brukes når du verdsetter ett innlegg på siden, bruk den! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 http://www.detailers...r-dummies-2-r14 There u go Takker! Så diskusjon.no har vi fått en + knapp, den kan brukes når du verdsetter ett innlegg på siden, bruk den! Okei Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Så diskusjon.no har vi fått en + knapp, den kan brukes når du verdsetter ett innlegg på siden, bruk den! +1 7 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ristede brødskiver med banan og sjokomelk er undervurdert. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ristede brødskiver med banan og sjokomelk er undervurdert. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ditt tap. Forresten utrolig digg med 1-litersboks med øl. Nesten på størrelse med en tanksgranat. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 1 liter? Hvilket øl og hvor har du fått tak i den? Største jeg har sett er Karhu med 0.7, tror jeg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ringnes (Standard Crap) Pilsner. Er limited edition, kjøpt på Obs. Utelukkende pga. størrelsen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Mmmm en liter med det folk pisser ut etter å ha drukket skikkelig øl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå