Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker programmering når jeg får til ting, og nå får jeg pluselig til alt! wub.gif

 

Jeg også. Så har du også de feilene der du ikke får noe til og du aner ikke hvorfor, bruker flere timer på debuggers osv.

 

Det er kjipt. :(

 

Jeg hadde en slik feil idag ja, der jeg fikk en shitton av errors, mens sidemannen med identisk kode ikke fikk en fjott.

 

Men denne gangen var det mer logisk forståelse av koden, når jeg sitter der med tusenvis av klasser og ikke aner hva som skjer og hvordan jeg kan reprodusere det.

Lenke til kommentar

Jeg elsker programmering når jeg får til ting, og nå får jeg pluselig til alt! wub.gif

 

Jeg også. Så har du også de feilene der du ikke får noe til og du aner ikke hvorfor, bruker flere timer på debuggers osv.

 

Det er kjipt. :(

 

Elsker sånne feil, hvertfall når man finner løsningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde en slik feil idag ja, der jeg fikk en shitton av errors, mens sidemannen med identisk kode ikke fikk en fjott.

 

Men denne gangen var det mer logisk forståelse av koden, når jeg sitter der med tusenvis av klasser og ikke aner hva som skjer og hvordan jeg kan reprodusere det.

 

Java?

 

Stakkars deg.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en slik feil idag ja, der jeg fikk en shitton av errors, mens sidemannen med identisk kode ikke fikk en fjott.

 

Men denne gangen var det mer logisk forståelse av koden, når jeg sitter der med tusenvis av klasser og ikke aner hva som skjer og hvordan jeg kan reprodusere det.

 

Java?

 

Stakkars deg.

 

Java er ikke problemet.

Lenke til kommentar

Joda, det er det.

 

*Rakke ned på et av de mest populære programmeringsspråkene i verdenen, like a boss*

 

:roll:

 

Det er sikkert JVM som bestemte seg for å klikke galen.

 

Men på en seriøs side så er Java kun populært fordi Sun markedsførte det så aggressivt. Omtrent den eneste fordelen det har er at det er multiplatform, ellers er det tregt og sluker minne som faen. Du kan ikke kjøre ett tyngre program i Java.

 

Der kommer vel "rette verktøy til jobben"-argumentet inn.

 

Prøv Brainfuck du!

 

Brainfuck har jeg faktisk planer om å lære meg, just for lulz.

 

x86 ASM også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...