Analmeth Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 At jeg har Coca Cola istedet for Pepsi Max. Pepsi Max smaker utvannet spylevæske. 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Nettopp gjort meg ferdig med Assassins Creed: Revelations! 30. oktober kan ikke komme fort nok Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Vi trenger flere diskusjoner om Pepsi vs. Coca Cola. Det samme gjør vi om Apple vs. Andre merker samt Ateisme vs. Religion. GOOOOOOOO! 2 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Snart lønningsdag og jeg har nesten 3000kr på brukskonto, har aldri skjedd før o.o Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 At jeg har Coca Cola istedet for Pepsi Max. Pepsi Max smaker utvannet spylevæske. jeg syns du er litt slem mot spylervæske nå... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Vi trenger flere diskusjoner om Pepsi vs. Coca Cola. Det samme gjør vi om Apple vs. Andre merker samt Ateisme vs. Religion. GOOOOOOOO! Ateisme, Windows og Coca Cola. Jeg er på den rette siden. Alle andre tar feil. 7 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 At jeg har Coca Cola istedet for Pepsi Max. Pepsi Max smaker utvannet spylevæske. Denne videoen sier alt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hvordan i helvete klarer dere å smake forskjell på Pepsi og Cola? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Merker det, den ekle ettersmaken til Cola samt sukkerbelegget på tenna er ikke til å ta feil av That being said, Coca Cola er bedre enn vanlig Pepsi. Vanlig Pepsi smaker rart. Men Pepsi Max er bedre enn Coca Cola. Så det så. Endret 26. februar 2012 av TMB Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Ateisme, Windows og Coca Cola. Jeg er på den rette siden. Alle andre tar feil. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Merker det, den ekle ettersmaken til Cola samt sukkerbelegget på tenna er ikke til å ta feil av That being said, Coca Cola er bedre enn vanlig Pepsi. Vanlig Pepsi smaker rart. Men Pepsi Max er bedre enn Coca Cola. Så det så. Pepsi max smaker så falsk søtt at jeg kan kjenne det svir i tennene. Coca cola all the way! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Den eneste grunnen til at Cola smaker bedre enn Pepsi max er jo nettopp fordi det er sukker i den, som igjen fører til andre dårlige konsekvenser. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Hvordan i helvete klarer dere å smake forskjell på Pepsi og Cola? Klarer du virkelig ikke å smake forskjell? For det første så har cola mye mer futt i kullsyren, og smaker mye kraftigere. Pepsi er mildere i både smak og futt.. Jeg kan smake forskjell på en blindtest anytime EDIT: Ting som gjør meg glad: Operasjon ryddigere motorrom one step closer to finito! Endret 26. februar 2012 av TMK9C Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hvordan i helvete klarer dere å smake forskjell på Pepsi og Cola? Er du ein av dei som syns alle fargar non stop og skittles smaka likt også? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Den eneste grunnen til at Cola smaker bedre enn Pepsi max er jo nettopp fordi det er sukker i den, som igjen fører til andre dårlige konsekvenser. Sukker har konsekvenser, ja, men det er mye verre å få i seg alle de farlige søtningsstoffene som er i Pepsi Max. Tror faktisk et stoff som heter Amalgan eller noe i den duren, kan ødelegge synet ditt. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) En ting som gjør meg glad: En mappe som inneholder 15 gigabyte med ny dubstep som ferdig nedlastet på harddisken min Endret 26. februar 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Den eneste grunnen til at Cola smaker bedre enn Pepsi max er jo nettopp fordi det er sukker i den, som igjen fører til andre dårlige konsekvenser. Sukker har konsekvenser, ja, men det er mye verre å få i seg alle de farlige søtningsstoffene som er i Pepsi Max. Tror faktisk et stoff som heter Amalgan eller noe i den duren, kan ødelegge synet ditt. Aspartam tror jeg det heter. Skal visst være ganske farlig i lengden. Holder meg til det fine naturlige sukkeret jeg. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jævlig til hippieholdning vi skulle ha her da. Har drikki, spist og gurgla det meste og har aldri hvert dårlig av det. Er aldri sjuk, dårlig eller andre ting så det derre helsekost tullet kan ta seg en bolle. Nå blir det 1.5l cola, frossenpizza og sjokolade. Suck it haters! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hvordan i helvete klarer dere å smake forskjell på Pepsi og Cola? Er du ein av dei som syns alle fargar non stop og skittles smaka likt også? Har de forskjellig smaker? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Cola, Pepsi og Pepsi Max smaker høgg hele gjengen. Drikker øl (Hansa, ikke det greiene som Ringnes kaller for "øl") og vann :0) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå