Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har endelig fått vekk musa fra leiligheten! Vet ikke hva den holdt på med, men de sto nå stille på dørlista inn til badet så jeg rygget sakte tilbake i stua, lette etter et eller annet å slå den med og fant ut at det beste var aluminiumsrøret til støvsugeren. Listet meg forsiktig bort til musa igjen, siktet meg inn og så stanset jeg livet ut av skapningen. Traff første gang halvveis over hodet og ned mot ryggen før jeg moste skallen en gang til for å være sikker. Brutal måte, men nå er jeg kvitt den. :)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Har endelig fått vekk musa fra leiligheten! Vet ikke hva den holdt på med, men de sto nå stille på dørlista inn til badet så jeg rygget sakte tilbake i stua, lette etter et eller annet å slå den med og fant ut at det beste var aluminiumsrøret til støvsugeren. Listet meg forsiktig bort til musa igjen, siktet meg inn og så stanset jeg livet ut av skapningen. Traff første gang halvveis over hodet og ned mot ryggen før jeg moste skallen en gang til for å være sikker. Brutal måte, men nå er jeg kvitt den. :)

 

 

Luksusproblem. Får ikke mus, jeg. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har endelig fått vekk musa fra leiligheten! Vet ikke hva den holdt på med, men de sto nå stille på dørlista inn til badet så jeg rygget sakte tilbake i stua, lette etter et eller annet å slå den med og fant ut at det beste var aluminiumsrøret til støvsugeren. Listet meg forsiktig bort til musa igjen, siktet meg inn og så stanset jeg livet ut av skapningen. Traff første gang halvveis over hodet og ned mot ryggen før jeg moste skallen en gang til for å være sikker. Brutal måte, men nå er jeg kvitt den. :)

 

 

Luksusproblem. Får ikke mus, jeg. :(

 

Haha joda, jeg får visst mus i alle former for tiden!, både på godt og vondt :p

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...