Karina Hulesangerhule Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Klarte å lage en powerpoint om Afghanistan nå på litt under en time! Føler den ble ganske bra også yay me Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 City of God. Steike god og sterk film! 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Oz er latterlig bra. Schillinger er muligens tidenes karakter. Faen så bra! True dat. Til nå har forholdet mitt til han gått fra hat til empati og tilbake til hat igjen. Et godt eksempel på hvordan man bygger en solid karakter. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Å våkne tidlig og uthvilt, for så å ta seg god tid med frokost og annet stell Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 - Estetiske filmer som "The cell" Ååå, har du sett "The Fall"? Jeg skal se den i dag! Ser veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Har sammen med noen kompiser satt to dunker med øl. Blir nok bra, og ikke minst billig. Blir øl til ca. 3 kroner flaska Endret 15. februar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har sammen med noen kompiser satt to dunker med øl. Blir nok bra, og ikke minst billig. Blir øl til ca. 3 kroner flaska Been there, done that! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Blei det vellykka da? Spørsmålet nå er jo om det blir godt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Første batch smakte piss og var uten kullsyre. På det andre forsøket så fikk vi det ganske godt til og det var god styrke på 7%, men det var kun drikkenes, og ikke en spesiell fryd. Det er vanskelig å få til skikkelig, så du må regne med et par forsøk. Et godt tips er å ikke lagre ølet i dunker, men å tappe det på flasker så snart gjæringen er ferdig og du skal ettergjære det. Endret 15. februar 2012 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har sammen med noen kompiser satt to dunker med øl. Blir nok bra, og ikke minst billig. Blir øl til ca. 3 kroner flaska Oppskrift? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Første batch smakte piss og var uten kullsyre. På det andre forsøket så fikk vi det ganske godt til og det var god styrke på 7%, men det var kun drikkenes, og ikke en spesiell fryd. Det er vanskelig å få til skikkelig, så du må regne med et par forsøk. Et godt tips er å ikke lagre ølet i dunker, men å tappe det på flasker så snart gjæringen er ferdig og du skal ettergjære det. Har også vært med på å brygge øl, resultatet ble mer som 15-20% sats. Drakk det nå mens det enda gjæra også. Ja, jeg er ukritisk til hva jeg drikker. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Har sammen med noen kompiser satt to dunker med øl. Blir nok bra, og ikke minst billig. Blir øl til ca. 3 kroner flaska Oppskrift? Stikk på Europris og kjøp et kit. Koster deg rundt 300kr for hele pakka, der 100kr er for ingredienser. Har også vært med på å brygge øl, resultatet ble mer som 15-20% sats. Drakk det nå mens det enda gjæra også. Ja, jeg er ukritisk til hva jeg drikker. Haha! Uff! Min hjemmelagde øl gikk stort sett til å bytte ut andre sin skikkelige pils mens de var på toalettet. De var så fulle at de ikke merket noe til at jeg hadde byttet, så det var win-win! Endret 15. februar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Helt enig, ble ferdig med sesong 3 idag etter å ha rast gjennom i en livsfarlig fart. Slet litt helt i begynnelsen, akkurat som jeg gjorde med The Wire, men straks satt jeg der og følte meg som en innsatt i fengselet. Favorittkarakterene mine er Adebisi, Ryan O'Reilly og Chris Keller. Etterhvert har jeg begynt å få sansen for Pancamo, har ikke peiling på hvordan man skriver det. Er kommet midt i sesong 4 nå. Det overrasker meg at serien ikke stangerer nevneverdig, det er alltid noe nytt eller nye karakterer. Du unngår den typiske såpeserien hvor det tar 10 episoder før kaffen er kokt ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 5 på Naturfagprøve Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 grattis, pmrosvik. lker denne sangen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Den minner meg sykt om Nevermind. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Den minner meg sykt om Nevermind. Den minner meg om _Hedvig... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå