Heilage Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 At jeg så The Phantom Of The Opera i London i sommer, og hver gang jeg hører Nightwish sin versjon av tittelsangen så får jeg sånn et herlig flash-back fra da. 9602229[/snapback] Unnskyld, men jeg tror ikke du kan ha satt så stor pris på den musikalske opplevelsen Phantom of the Opera på scenen er om du ser på Tarjas falsetter som en herlig assosiasjon. (Et lite innslag av personlig mening der..) Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Heilage: Nå synes jeg du gikk litt langt her Jeg hadde CD-en med hele stykket på fra før av, å høre hele stykket spilt rett foran meg var som å komme i himmelen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har sett Phantom to ganger, en gang i New York og en gang i London. Det nærmeste man kan kommer er originalinnspillingen fra 1987 med Sarah Brightman og Michael Crawford i hovedrollene. Nightwish når ikke halvveis opp en gang. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg sier ikke at Nightwish sin versjon er bedre ville bare si at jeg får en deilig liten flashback når jeg hører den sangen. Litt dumt av meg å si akkurat "Nightwish sin versjon av den sangen", skulle sagt "når jeg hører noe derfra i det hele tatt" Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er så. Men synes fortsatt at Nightwish sitt cover suger. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Å vinne poker turner Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ida. Hornsaltet i våre neser. Sniff sniff. Analkjeks? Du fanger opp våre artige sitater. Ja vi gråter hvis du oss forlater. Spam. Hatmail du mottar. Jeg kan ikke tenke klart. Alle de morsomme stunder. Spam. Før var du liten og søt. Ja inni meg jeg blir helt bløt. Nå er du voksen og henger for mye med lesber. Du er alle tiders. Selv om jeg slår deg i Singstar. Du er herlig .patrick er forbanna søt. Jeg fant dette diktet igjen nå nettopp. Han skrev det for et år siden eller noe, og jeg hadde nesten glemt det helt. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Perm om 6 dager. Dimmisjon om 100 dager. At jeg har ei fantastisk jente som venter på meg hjemme. Det, gjør meg glad. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 At jeg har forbedra meg med over ett minutt på 3000-meter'n, siden i fjor. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Dette gjør meg glad: - Tirsdager, da har vi bare musikkfag på skolen - Dramatimene - Andre blide folk - Kjæresten min - Drikke varm te - Musikk jeg liker - Daffe - Klemming - Kos - Å spille med bandet - Fest - Lese god bok Og at det er høstferie snart. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Når jeg snakker med jenta jeg er litt ekstra glad i Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Speidertur i kveld, høstferie neste uke og utplassering uka etter Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Når jeg hjelper folk over MSN. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 At jeg skal ha mitt årlige 8mans LAN i kjellers fra mandag til torsdag, og at jeg har 3 brett cola i kjelleren.. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Høstferie + hyttetur med gode venner på søndag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Maffen som ligger ved siden av meg og snøfter noe om at han hater Colargol hver gang jeg våkner Endret 5. oktober 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dyrlegen sa at hunden min er frisk igjen! Får bare håpe de har rett... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg vil si en røyk .. men det blir helt feil ! Så jeg sier morsome bilder ! De får meg til å smile i en ellers så trist realitet. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hyggelige mennesker, ingenting som gjør meg mer glad en det =) en god cola.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hjelpe folk som blir mobbet eller som ikke har venner o.l Bli alltid glad når jeg hjelper folk. hvertfall når jeg plutselig ser at den personen jeg hjalp plutselig smiler og henger folk; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå