Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Tommy Emmanuel - Beatles Medley Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Brukte fredagskvelden på å rydde rommet. Feels good man... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg hørte hele Justin Bieber - Baby ved å ha øreproppene mine i nesa! Det fungerte ganske bra om man later som man gjesper. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Lite å gjøre på, Gavekort? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det er jo ekstremt mye bedre å ha øreproppene i nesa. Lyden oppleves på en helt anen måte. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Ut med hu på 15 idag, kommer til å bli LEGENDARY Skal du vente et år da? Ja, jeg ser potensiale og velger å investere. Så får vi se hva avkastningen blir. Men det gikk til helvette, har en bror på min alder som skreik ut. Må sjekke bedre neste gang. Alt handler ikke om sex, gavekort. Endret 10. februar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kino med venninner i morgen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det er jo ekstremt mye bedre å ha øreproppene i nesa. Lyden oppleves på en helt anen måte. Prøver og prøver, men får det ikke til. Lyden blir tydeligere akuratt i det jeg svelger da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det er jo ekstremt mye bedre å ha øreproppene i nesa. Lyden oppleves på en helt anen måte. Prøver og prøver, men får det ikke til. Lyden blir tydeligere akuratt i det jeg svelger da Du må "åpne" ørene slik du gjør når du gjesper. Den lyden som kommer i ørene når du svelger er den som kommer når du starter å gjespe. Prøv og late som du gjesper. Skal funke da. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det er jo ekstremt mye bedre å ha øreproppene i nesa. Lyden oppleves på en helt anen måte. Prøver og prøver, men får det ikke til. Lyden blir tydeligere akuratt i det jeg svelger da Du må "åpne" ørene slik du gjør når du gjesper. Den lyden som kommer i ørene når du svelger er den som kommer når du starter å gjespe. Prøv og late som du gjesper. Skal funke da. funker ikke. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 pakke i posten gjør meg glad. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Skikkelig god musikk rett fra hjertet. Gjerne ordentlig hip-hop fra folk som One Be Lo. One Be Lo - Gray Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Gikk opp for meg at våren starter om 1mnd Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Tokyo Blade. Faen meg det eneste som betyr noe her i verden. Perfekt! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Åh, sove gjennom natten for én gangs skyld gjorde godt. Våknet klokka seks i morges, fullt uthvilt. det er sjeldent, det. Det som er ironisk though, er at når jeg må stå opp på den tiden på en ukedag er jeg trøtt og jævlig. Men det var likevel herlig å sove gjennom hele natten uten å våkne én eneste gang, og så våkne fullt uthvilt i morges. Ah. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Kan det bli kvalmere? 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Er så careless og fri for skyldfølelse. Feels good man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå