Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut med hu på 15 idag, kommer til å bli LEGENDARY :grin2:

 

Skal du vente et år da?

Ja, jeg ser potensiale og velger å investere. Så får vi se hva avkastningen blir.

 

Men det gikk til helvette, har en bror på min alder som skreik ut. Må sjekke bedre neste gang.

 

Alt handler ikke om sex, gavekort.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Det er jo ekstremt mye bedre å ha øreproppene i nesa. Lyden oppleves på en helt anen måte.

 

Prøver og prøver, men får det ikke til. Lyden blir tydeligere akuratt i det jeg svelger da dontgetit.gif

 

Du må "åpne" ørene slik du gjør når du gjesper. Den lyden som kommer i ørene når du svelger er den som kommer når du starter å gjespe. Prøv og late som du gjesper. Skal funke da.

Lenke til kommentar

Det er jo ekstremt mye bedre å ha øreproppene i nesa. Lyden oppleves på en helt anen måte.

 

Prøver og prøver, men får det ikke til. Lyden blir tydeligere akuratt i det jeg svelger da dontgetit.gif

 

Du må "åpne" ørene slik du gjør når du gjesper. Den lyden som kommer i ørene når du svelger er den som kommer når du starter å gjespe. Prøv og late som du gjesper. Skal funke da.

 

funker ikke.

Lenke til kommentar

Åh, sove gjennom natten for én gangs skyld gjorde godt. Våknet klokka seks i morges, fullt uthvilt. det er sjeldent, det. Det som er ironisk though, er at når jeg stå opp på den tiden på en ukedag er jeg trøtt og jævlig. Men det var likevel herlig å sove gjennom hele natten uten å våkne én eneste gang, og så våkne fullt uthvilt i morges. Ah. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...