Karina Hulesangerhule Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hvorfor? Fordi det er så rolig og stille der, og jeg kan jobbe uten forstyrrelser Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Vel, så lån en bok, og ta den med hjem. Ah! Du mener å SITTE på biblioteket? Nei det gjør jeg ikke, men jeg stikker gjerne opp på biblioteket for å hamstre inn, så lar jeg Primo-skriptet mitt fornye bøkene til skoleåret er over. Edit: Primo er en online bibliotek-behandler, der jeg kan søke og fornye bøker btw. Endret 9. februar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Godt dokumenterte libraries gjør meg glad. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 men jeg stikker gjerne opp på biblioteket for å hamstre inn, så lar jeg Primo-skriptet mitt fornye bøkene til skoleåret er over. hackzer Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Addiction Solitaire Herregud, dette er faktisk moro! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Søte jenter gjør meg glad. 1 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 når matpakken ligger klar om morgenen når jeg står opp! takk pappa:) Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Sendte inn en pakke ritz kjeks til kraft foods fordi det var ett langt, ekkelt hårstrå inni en av kjeksene. Fikk brev fra dem i dag, de sender meg en pakke med varer som plaster på, såret. Yey! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 At det er helg :new_woot: Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 At folk som skal betale med kontanter alltid går først på bussen! Jævlig irriterende å komme bak en med kanskje en 500-lapp så må bussjåføren styre masse med veksel og blir lang kø. Enda værre er det med de som gjør dette og ikke har pengene klare. I så måte elsker jeg mobillett-systemet til AtB. Bare fordeler. Den varer 1t og 30 minutter i stedet for omtrent en time, den er 25% billigere og jeg slipper å ha med kontanter. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 At kompisen min tok feil om pakka jeg venter i posten slik at den IKKE gikk innom enda en terminal, og nå er på terminalen her i byen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 - Å skrive på romanen min. Er du forfatter? Hobbyforfatter, for øyeblikket. Det er det jeg gjerne vil satse på, dog. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 At det er FREEDAAAAG! Og at madamen kommer på besøk i helga. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ut med hu på 15 idag, kommer til å bli LEGENDARY 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hobbyforfatter, for øyeblikket. Det er det jeg gjerne vil satse på, dog. Så kult! Får jeg lese romanen din når du er ferdig? Ut med hu på 15 idag, kommer til å bli LEGENDARY Hvor skal dere? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hvor skal dere? Spise, gå en fin tur. Du kan få bli med meg en annen dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Spise, gå en fin tur. Kos dere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 At den nye verdensmesteren i bueskyting er ei ung jente fra Kiran i Roan kommune. - Å skrive på romanen min. Er du forfatter? Hobbyforfatter, for øyeblikket. Det er det jeg gjerne vil satse på, dog. Stilig, vaskebjørn. Det visste jeg ikke. :o Ønsker deg all lykke! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ut med hu på 15 idag, kommer til å bli LEGENDARY Skal du vente et år da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå