Eplefe Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kaffe gjer meg glad òg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Rent sengetøy! Det beste er å gå fra et glatt stretch-laken til et som ikke er glatt. Når det da er helt nytt, er det en helt fantastisk følelse! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kaffe med melk går ann. Masse melk. I like my coffee black just like my metal. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 TE! Grønn te, hvit te, sort te, TE ER BEST! 1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 At jeg for en gangs skyld er skikkelig trøtt når jeg skal sove gir meg en boost og god tanke å sovne på! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kaffe med melk går ann. Masse melk. Samme her. Gjerne 100% melk og 0% kaffe. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 I like my coffee black just like my metal. Det er ikke mye godt, smaksmessig. TE! Grønn te, hvit te, sort te, TE ER BEST! Enig. Elsker te. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kaffe COLA Vann FAIL Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Vel, once you go black you'll never go back gjelder i høyeste grad for kaffe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Vel, once you go black you'll never go back gjelder i høyeste grad for kaffe. Åneida. Har drukket svart kaffe lenge. Føst nå i det siste jeg har oppdaget hvor mye bedre det blir med melk. Prøv det bare! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Synder av og til med litt melk i lag og, men det er alltid bare for å få kaffen litt kaldere. Som i et hvert forhold må man gi litt innsats for at det skal være bra. Tro meg, jeg har slitt med min kaffe, men etter all innsatsen jeg har lagt i den nå er det ultimat. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Denne, sammen med oppvarmet melk, er godt. Det drakk jeg i dag. (det er med sjokoladesmak på kaffen) Endret 8. februar 2012 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 En liter med Earl Grey på termos. Schåll! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Det er ikke mye godt, smaksmessig. Synes det er rimelig godt, faktisk. En gang skulle jeg være barsk og drikke kaffe med vaktmesteren der jeg hadde sommerjobb, og det var ikke gøy. Lagde ufrivillige grimaser etter hver grusomme sipp fra koppen. Men som med rødvin, sushi og, tja, te, venner man seg til det. Med mindre man rett og slett ikke takler det etter mange forsøk på tilvending. Man blir jo f eks aldri vant til smerten av å bli sparket i ballene, og til slutt begynner å digge det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Börk Börk Börk! http://www.youtube.com/watch?v=mbs64GvGgPU Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 SMS fra kjæresten om at hun savner å gi meg BJ`s Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 - At folk liker emnene jeg skriver innlegg om. - Å skrive på romanen min. - Nye myke, tøfler. - Kunst. - Synestesi - Snapple. - Kompisen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå