Saft Suse Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Vel, Carl Sagan generelt gjør meg glad. Fantastisk menneske. Red.: Feil lenke. Endret 8. februar 2012 av Saft Suse 2 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Dawson's Creek på TV2 :ohmy: Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Får den siste Ultraleggeraen i morgen Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Harald Rex @KongenDin, på twitter. Å herregud for en fantastisk humor Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Harald Rex @KongenDin, på twitter. Å herregud for en fantastisk humor Jeg følger ham også. Sær humor! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Digger han. Hadde vært sinnsykt awesome om det faktisk var kongen, men neppe Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Er ikke hun den nydeligste skapningen du har sett? http://www.youtube.com/watch?v=9V9gdWqeF7M Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg håper for deres skyld at dere bare liker neser og at det ikke er Laleh dere snakker om! Dessuten, hun kan gi dere en nosejob. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) at jeg endelig får flytta ut etter sommern, men er usikker på om jeg skal til Molde eller Ålesund. Har så mange venner begge steder Endret 8. februar 2012 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Rent sengetøy! Som snart skal bli skitnet til Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kaffe. Du lyser meg alltid opp. Du har aldri noensinne sviktet meg. Bare jeg kjenner lukten av deg blir jeg glad. For jeg vet hva du har å gi. Er det en dag som er dårlig så gjør du den alltid bedre. Har jeg en stor oppgave foran meg så motiverer du meg til å komme gjennom. Du bringer fram smil fra meg, om enn falske, så smil, selv på en dag uten søvn. Hvem andre enn deg klarer det? Du er min medisin, du fikser meg. Du gjør meg til et bedre menneske. Og det beste er at du er så trofast. Jeg vet at du er den første som tar kontakt når jeg står opp hver morgen. Du krever heller ikke noe av meg, du lar meg bare forsyne meg så mye jeg vil, uten å stille noen krav. Kaffe, jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 kaffe er æsj Du er æsj! Kaffe er en av mange ting jeg lever for. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kaffe med melk går ann. Masse melk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå