djgudleif Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Å gjette riktig diagnose på House, uten å bruke internett. 2 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Å gjette riktig diagnose på House, uten å bruke internett. Bare at det kommer en ny episode av House er en glede. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Er bare på sesong 5 enda. Hehehehe. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Skal søke på vgs. i morgen og det er nesten garantert at jeg kommer inn!! 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Endelig fått vasket bilen nå. Har ikke vasket den siden 2. februar... Huff. Vasket bilen med Surfex HD 1:30, Prickbort, Scholl Rim 7 1:1 og håndvasket med CG Glossworkz og Zymöl svamp. Endret 7. februar 2012 av CFM Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Endelig fått vasket bilen nå. Har ikke vasket den siden 2. februar... Huff. Vasket bilen med Surfex HD 1:30, Prickbort, Scholl Rim 7 1:1 og håndvasket med CG Glossworkz og Zymöl svamp. Dere vaskefreaks må jo ha det forferdelig i dette været? Bilen blir jo møkkete etter 2 dager på veien... 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Næsj, det er jo gøy å vaske! Dessuten, hvis man vasker på riktig måte trenger man nesten ikke bruke svamp/mitt. Avfettinga gjør mesteparten av jobben. Halve jobben er også å følge med på værmeldingene... Men joda, det er noe ordentlig dritt når bilen er like ille etter bare en dag... Endret 7. februar 2012 av CFM Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Glad at jeg er ferdig med å søke til VGS, som hun over her skal. Valgte TIP, noe som jeg har vært fast bestemt på siden åttende. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Samme som karen over, bortsett frå at eg søker MK. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hun over her! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hun over her! Som Karina da. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hører på Elton John og syns jeg liker det litt vel mye Hmm... there's gayness in the air. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg hører på Taylor Swift og digger det. Not a gay thing about it! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Hadde kind of gitt opp å høre på musikk før jeg hørte dette... http://open.spotify.com/track/7st2u8bzXsc2vhuYyyZQxu Noe så vakkert. Endret 8. februar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Forelesningsplanen og jobbplanen er perfekt neste uke. Da kan jeg dra på hytta Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 At valorpoint cap er resatt i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 I got passion in my pants and I ain't afraid to show it. I'm sexy and I know it. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Hadde kind of gitt opp å høre på musikk før jeg hørte dette... http://open.spotify.com/track/7st2u8bzXsc2vhuYyyZQxu Noe så vakkert. Det var fint. Enkelt, samtidig avansert. Sårt og meningsfylt. Jeg hører på Taylor Swift og digger det. Not a gay thing about it! Kaffe og noen gode blogginnlegg og kronikker fra RSS-readeren min. ^^ Endret 8. februar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Mustasch Skikkelig hardrock! Endret 8. februar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå