Kammizez Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 De får seg aldri en respektabel jobb innen det feltet de studerer. Målet med livet er altså å få en respektabel jobb? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Første grunn er at det tar så lang tid og lage en så tjukk burger. De skal passe inn i de vanlige hamburger brødene. Evt. bare stek dobbelt med kjøtt og legg det dobbelt, slik som de gjør på hamburgersjapper? Målet med livet er altså å få en respektabel jobb? Nei, men det er et godt steg i riktig retning. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nei, men det er et godt steg i riktig retning. Uenig. Om målet ditt med studiene er å få en "respektabel jobb", framfor å gjøre hva du selv ønsker å gjøre, så er det et stort steg i feil retning. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Første grunn er at det tar så lang tid og lage en så tjukk burger. De skal passe inn i de vanlige hamburger brødene. Evt. bare stek dobbelt med kjøtt og legg det dobbelt, slik som de gjør på hamburgersjapper? Da kommer punkt 2 inn. Jeg er ikke høy nok i gapet til at jeg kan hive meg over en dobbel 200grams. Spesielt ikke når jeg har agurk, tomat, ost, salat, løk og bacon på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 De får seg aldri en respektabel jobb innen det feltet de studerer. Målet med livet er altså å få en respektabel jobb? Jeg sa aldri at det var målet med livet, det var bare derfor jeg sa at det aldri ble noe av dem. Relephant: 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Belgiske fårehunder. Jeg elsker dem. Vakrere hund skal man lete lenge etter. Når jeg får meg hund blir det en sånn. Endret 6. februar 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Belgiske fårehunder. Jeg elsker dem. Vakrere hund skal man lete lenge etter. Neida, du trenger bare å lete til neste post. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg drikker svart pulverkaffe og programmerer på Linux-maskiner. Du tenker på slike studenter det aldri blir noe av, slik som kunst- eller litteratur-studenter. Du bruker vel en kopp med Tux på, ikke sant? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg drikker svart pulverkaffe og programmerer på Linux-maskiner. Du tenker på slike studenter det aldri blir noe av, slik som kunst- eller litteratur-studenter. Du bruker vel en kopp med Tux på, ikke sant? Nei faen! Det må jeg få meg! Har en NASA-kopp da, om det hjelper. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Joda, NASA går greit. Drikker alltid kaffe fra Tux-koppen min. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Belgiske fårehunder. Jeg elsker dem. Vakrere hund skal man lete lenge etter. Neida, du trenger bare å lete til Gypsys post. Endret 6. februar 2012 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 * Ypper du? Lyst på en Dog-off eller? Hvem som har den kuleste favoritthunden? /knurr Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nesten så jeg sipper som en unge av sangen http://www.youtube.com/watch?v=MODq81_cDKI Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Lilyhammer! Dæven, visste ikke at det hadde begynt allerede. Takk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 - Denne karen er ikke enig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg drikker svart pulverkaffe og programmerer på Linux-maskiner. Du tenker på slike studenter det aldri blir noe av, slik som kunst- eller litteratur-studenter. Du bruker vel en kopp med Tux på, ikke sant? Nei faen! Det må jeg få meg! Har en NASA-kopp da, om det hjelper. Tux ja. Det minner meg bare om dette spillet. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Skal jeg være ærlig, alkohol og fitte. 1 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Endelig ferdig med å skrive et resymé på seks sider. Skal innrømme at jeg ikke har vært særlig produktiv da jeg begynte å skrive i 21-tiden. Nå må jeg prøve å få meg litt søvn. Er jeg heldig så forsover jeg meg ikke i morgen på tross av minimal søvn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå