Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig å kunne stå opp på en mandag helt uthvilt, ta seg en kopp med kaffe, stikke å ha én forelesning og så ha fri resten av denne flotte dagen!

Fyfaen jeg gleder meg til jeg begynner studietiden.

 

 

Det er ikke alle dager som er like avslappende som denne. Å studere er meget slitsomt, ihvertfall rundt eksamens-tiden.

Lenke til kommentar

Herlig å kunne stå opp på en mandag helt uthvilt, ta seg en kopp med kaffe, stikke å ha én forelesning og så ha fri resten av denne flotte dagen!

Fyfaen jeg gleder meg til jeg begynner studietiden.

 

 

Det er ikke alle dager som er like avslappende som denne. Å studere er meget slitsomt, ihvertfall rundt eksamens-tiden.

Er mer en enkelte chille dager jeg ser frem til. :!: :w00t:

 

I dag gleder en god bok og en kopp kaffe.

Lenke til kommentar

Ja, de derre cappuchino-koppene jævlig tunge å løfte, har jeg hørt. For ikke å nevne mac-en i skulderveska, slik du kan holde deg oppdatert på de nyeste moter og blogger.

 

:tease:

 

Jeg drikker svart pulverkaffe og programmerer på Linux-maskiner. Du tenker på slike studenter det aldri blir noe av, slik som kunst- eller litteratur-studenter.

 

Er mer en enkelte chille dager jeg ser frem til. laugh.gif:w00t:

 

I dag gleder en god bok og en kopp kaffe.

 

Det finnes mange av dem også, men du må prioritere om de skal gå til selvstudie eller avslapping. Jeg har f.eks hver onsdag fri, men jeg jobber heller med spillprosjektet mitt om jeg ikke har en massiv hangover.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Den generelle delen av de som studerer MÅ JO HA MAC. Om de ikke har mac DØR DE JO. Det er bare noen av ingeniørfagene og et par andre utdanninger som folk faktisk har litt hjerne.

 

Jamie Oliver er garantert den beste tv kokken noen sinne.

 

Noe annet som gjør meg glad er de to digre 200grams burgerne jeg mekka meg. Finnes ikke noe bedre.

Hvorfor ikke bare lage deg én 400grams burger?

 

Første grunn er at det tar så lang tid og lage en så tjukk burger. De skal passe inn i de vanlige hamburger brødene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...