Gavekort Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg fikk vite at jeg skal til Florida hele sommerferien. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg fikk vite at jeg skal til Florida hele sommerferien. Å fy faen steike jeg er misunnelig. Jeg elsker Florida!!! 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Kabinettmannen på komplett har gått bananas med superweekend 2 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Å drite når man virkelig må drite. Å chille uten å ha noen ting over seg. Sove når man er forbanna trøtt. Drive med ballspill. Å se på humoristiske filmer og tv-serier. God bok. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 At jeg skal på Klypa-show i Oslo 23.mars! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 At jeg skal på Klypa-show i Oslo 23.mars! Så lenge til ? Han var her i november (Bergen). Jeg var ikke der men han er genial Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Har for en gangs skyld brukt dagen til noe konstruktivt og ikke kastet den bort på hvileløs internettsurfing. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 At jeg skal på Klypa-show i Oslo 23.mars! Så lenge til ? Han var her i november (Bergen). Jeg var ikke der men han er genial Så lenge sidan? Eg ser han ofte i dagligvarebutikken her i bygda Lenke til kommentar
MrCookieJr Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Skal på hytta i trysil å da skal det komme diverse band r norsk rap og mye mer! Skal også på cruise til høsten! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Super-Bowl på Viasat 4 i natt. Skal bli morsomt å se, selv om jeg er totalt uinteressert i sport. Endret 5. februar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg fikk vite at jeg skal til Florida hele sommerferien. Blir sikkert trivelig. Vær forberedt på utrolig høy temperatur og sinnssyk luftfuktighet. Sommer er lavsesong i FL pga. dette. Bare gærne nordmenn som drar til Florida om sommeren. Anbefaler tur til Key West (tilogmed om du ikke er Hemingway-fan). Lenke til kommentar
;_; Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Vant 55,20 kroner på Giants - Patriots (veddet 22 kroner) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg fikk vite at jeg skal til Florida hele sommerferien. Blir sikkert trivelig. Vær forberedt på utrolig høy temperatur og sinnssyk luftfuktighet. Sommer er lavsesong i FL pga. dette. Bare gærne nordmenn som drar til Florida om sommeren. Anbefaler tur til Key West (tilogmed om du ikke er Hemingway-fan). Du sier noe der, men jeg skal ikke gjøre noe annet enn å bade og sitte under airconditionen uansett. Vi skal til Fort Lauderdale, som er rett ovenfor Miami. Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hun gjør meg og andre fastsittende objekter glade Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Åh. Er ikke det Disney-"stjerna" som har blitt frastjålet nakenbildene sine? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Herlig å kunne stå opp på en mandag helt uthvilt, ta seg en kopp med kaffe, stikke å ha én forelesning og så ha fri resten av denne flotte dagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå