Firesky Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sitte å høre på brannvesenets radiosamband er morsomt De stresser ræva av seg med å slukke forskjellige krattbranner rundt forbi, mens jeg ligger her i sofaen å slacker Er glad jeg ikke jobber som brannmann på denne årstiden... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Alle bursdags meldingene jeg har fått idag pga ejg har bursdag Ja skrev på litt ekstra som ett hint Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer med dagen, da ^^, Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Gratulerer med dagen Marius Endret 9. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg ble usedvanelig glad av denne tråden Thank you guys, you are the best Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Er det forsent? nope. GRATULERER MED DA'N Endret 9. juni 2008 av n4w Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg ble usedvanelig glad av denne tråden Thank you guys, you are the best Me the best is? Gratulerer med dagen Endret 9. juni 2008 av Addan Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Takk alle sammen, blir rørt her jeg sitter Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja Alt man kan gjør over internett altså Btw; Er det bare meg eller føler alle en slags "tilknytting" til brukerene her? Jeg mener noen av mine beste vennr traff jeg her for første gang. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vel, vi "bor" jo under samme tak her på forumet. Så klart det oppstår krangling, mobbing og alt den slags. Men vi er jo alle en slags familie Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fortell meg at det ikke var meg som skrev dette Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Batnobbit:det er bare deg Du er alltid så posetiv du n4w: Sorry, men det var deg.. Ganske dypt da men kanskje litt pinelig.. I don't know.. Eller er jo enig da, her er det endelig noen likesinnende Endret 9. juni 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Zaroos: Neida meg og batnobbit er en og samme person (nesten) Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Pacific Blue i dag :D Nei, begynte det i dag? Då gjekk eg glipp av det. OnT: Joggetur i øsande pissregn, følgd av ein varm, god dusj og ein kopp rykande varm te. Sånn akkurat no kan ikkje livet bli stort mykje betre. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ferdig med presentasjonen til eksamen imorgen. Dog gruer jeg meg veldig. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Den begynner nå! 22:50@zebra Er det første episode ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Detta gjør meg glad Endret 10. juni 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå