aGal Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Sensation Innerspace VIP billett, yes.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Fri kommende mandag. Da kjører jeg rett ned til hytta i helga hvor det er kommet en halvmeter snø. Snowdriftz med firehjulstrekker Endret 1. februar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) "Når du finner ut at kabelen mellom bassen din og reciveren din er koblet ut og du kobler den tilbake, og den har vært koblet ut noen mnd " - That feeling Endret 1. februar 2012 av Rudde93 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Har lyst til å dra på kino for å se en film som virker episk, og det gjør meg glad, men skal jeg få med ei jente eller en kompis? Endret 1. februar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Kommer an på hvilket lag du spiller på det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Er en heterofil gutt, om det var det du lurte på... Kinodates er så kliss, vil bare på kino å se film. Men det hadde vært koselig med ei jente for det er litt jentefilm. Endret 1. februar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Med en kompis, kino som date er oppskrytt! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Ja, det var jo egentlig problemet mitt, men kan jeg ikke dra på kino med ei jente uten at det er en date? MEN FILMEN ER SÅ JENTETE FOR FAEN, kan ikke ha med en kompis. Begynner å gråte foran mine mannlige venner, hahaha. http://www.imdb.com/title/tt1568911/ Endret 1. februar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hvis jenta er kompis så er det jo bare å kjøre på Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Har lyst til å dra på kino for å se en film som virker episk, og det gjør meg glad, men skal jeg få med ei jente eller en kompis? Selvfølgelig skal du ta med jente. Mye kosligere. Trenger ikke være en date, bare fordi dere er på kino sammen! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Du har rett, jenter er koselige og nusselige. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) I dag fant jeg ut av jeg er venn (eller venn-av-en-venn~) med 99,91 % av alle på Facebook. Det er ikke direkte hyggelig i seg selv, men slike fun facts er alltid hyggelige. Endret 2. februar 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 At det bare er to dager til med jobb før det er langhelg på gang. Livet er ikke feil da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det gjør meg glad når jeg får gjøre mine hobbyer som er kompatible med studieretningen min. Satt å fiklet med webserveren min og lærer meg grafisk Java-utvikling, og på slutten av dagen så kom jeg plutselig på at jeg faktisk gjorde skolearbeid! Da kom det en følelse av produktivitet over det hele, og det var en skikkelig deilig følelse. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 >2012 >jarva Godt at du selv peker ut at Java ikke er elendig lenger. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg pekte ut at det faktisk er elendig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fordi? Vi er ikke på 90-tallet lenger. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det er fortsatt ett unødvendig og tregt språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå