Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Shpongle - Electroplasm. :love:

 

Tilbake i Windows. :I Ambivalente følelsar, men eg er glad for at eg kan game flawlessy igjen.

 

Hvilket OS kjørte du før? Jeg sitter med en dualboot av Windows og Linux, men jeg spiller nesten aldri uansett.

Spongle generelt! :love:

 

Men eg kjørte ubuntu i forskjellige versjonar før. Kjem nok til å hive inn ein partisjon snart, for å bøte litt på abstinensa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Torx og Phillips is the shit! Alle vet det!

 

Philips Pozidriv ja i såfall, bedre enn den vanlige. Helt greit, men jeg er ikke så veldig glad i det ettersom det er veldig lett å runde av hvis man skal bruke skruene flere ganger. Samme med Torq-set, men de er mye lettere å skru til med. Dog noe crap å skru løs igjen hvis de har satt seg...

 

Nå snakker jeg om bruk på fly da. Funker fjell ellers i hjemmet og på IKEA møbler. :p

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Kjøpt meg BF3!Installasjonen er i gang :w00t:

Du kan glede deg til "BF3.exe has stopped working" ti minutter til en halvtime etter at du har startet spillet hver gang du vil spille, folk som sniper across map, forferdelig kontrast hvor du ikke kan se fienden om han står i en liten skygge og blir skutt tilsynelatende ingenstedsfra, camper faggots og m.m. :)

 

Sorry to burst your bubble, men det kjøpet kommer du til å angre på. Det gjør jeg og sikkert et par tusen andre.

 

Gledesdreper. :!:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...