Hyperio Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Nye t-skjorter i postkassa. Alltid så digg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Låsetang. Fantastisk kult verktøy. (Låsinga på tegningen hadde aldri blitt godkjent.) Og når vi først er inne på verktøy: Speed Brace gjør meg også glad! Og til sist og ikke minst TORX!!!! MYE bedre enn den driten som kalles unbrako. Endret 26. januar 2012 av CFM Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Umbraco* Og ja.. Umbraco er altfor lette å runde inni Endret 26. januar 2012 av TMK9C Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Unbrako ja http://no.m.wikipedia.org/wiki/Unbrakon%C3%B8kkel 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Okei. Gir meg. Men begge hadde feil før du retta posten din Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Nei? Jeg skrev unbrako hele tiden... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Torx og Phillips is the shit! Alle vet det! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Nei? Jeg skrev unbrako hele tiden... Da leste jeg feil xD Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Følger med i timane og gjer oppgåvene frå boka vi skal gjere i timane, men ingenting meir enn det. Som sagt, det blir jo akkurat det samme som å gjøre lite på skolen, og lese+gjøre oppgaver hjemme. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Egentlig ikke, for gjør du ting på skolen, så får du mer fritid hjemme Glad jeg ble ferdig på skolen for 4 år siden Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Følger med i timane og gjer oppgåvene frå boka vi skal gjere i timane, men ingenting meir enn det. Som sagt, det blir jo akkurat det samme som å gjøre lite på skolen, og lese+gjøre oppgaver hjemme. Overhodet ikke. På skolen får du oppfølging og du får den hjelpen du trenger. Det er en grunn til at lærere finnes og at vi ikke har selvstudier fra første klasse. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Overhodet ikke. På skolen får du oppfølging og du får den hjelpen du trenger. Det er en grunn til at lærere finnes og at vi ikke har selvstudier fra første klasse. Vel, såklart, men nå snakket jeg på et litt mer generelt nivå. Tok ikke med lærerhjelp i min beregning. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Kjøpt meg BF3!Installasjonen er i gang Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Tilbake i Windows. :I Ambivalente følelsar, men eg er glad for at eg kan game flawlessy igjen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Endelig betalt en regning som jeg har utsatt å betale i 8 dager! På tide å ta tak i neste utsatte gjøremål. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Shpongle - Electroplasm. Tilbake i Windows. :I Ambivalente følelsar, men eg er glad for at eg kan game flawlessy igjen. Hvilket OS kjørte du før? Jeg sitter med en dualboot av Windows og Linux, men jeg spiller nesten aldri uansett. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Kjøpt meg BF3!Installasjonen er i gang Du kan glede deg til "BF3.exe has stopped working" ti minutter til en halvtime etter at du har startet spillet hver gang du vil spille, folk som sniper across map, forferdelig kontrast hvor du ikke kan se fienden om han står i en liten skygge og blir skutt tilsynelatende ingenstedsfra, camper faggots og m.m. Sorry to burst your bubble, men det kjøpet kommer du til å angre på. Det gjør jeg og sikkert et par tusen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå