ultimatedeskjet Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Han tuller bare ? Endret 8. juni 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 ting som gjør meg glad er: Kjæresten min,ballonger, bobbler,kake, hunder, klemmer fra nesten fremmede mennesker, og ist men ikke minst barn... ler når de detter, men de er søte alltid.. i alle fall noen. Så blir glad av å se på dem. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Endelig ble han min. Endret 8. juni 2008 av Nie Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Å gjøre noe for andre mennesker. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 At jeg fikk godteri av norsklæreren i dag siden jeg har vært så flink og hjulpet til med dataene når vi sal ha fremvisning Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 At eg får seksar på kortet, i spansk! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Å endelig å ha god råd. Endelig ferdig med det stygge billånet. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Det som gjør meg glad er at jeg ENDELIG fikk ny pc av Lefdal!!! 17" Toshiba, 400GB. Et definitivt opprykk fra Packard-dritt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 @Lefdal Mye betalte du? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Nå er jeg ganske glad for at jeg er ferdig med vgs. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 FRI i morgen Og Apple Event i kveld Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 yea !! ;D 15min igjen Samme her FRI imorraxD Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 @Lefdal Mye betalte du? Mottoet er: Lefdal, alltid billig alltid fornød. HAHA! ikke jeg. Leverte pc inn 4 ganger pga batteri/ledning/kontakt tull, og de mente jeg ikke hadde levert inn mer enn 3, dvs ikke ny pc.. NOT gonna happend. Har levert inn pc siden 15/1 i år, og NÅ fikk jeg min pc! Bare vært masse dårlig service, ikke lånepc (i eksamenstia!!!), "jeg skal ringe på mandag" - skjedde ikke, ventet i 1 uke, før JEG dro dit. Kort sagt MYE piss, og så gikk jeg dit i dag og KREVDE enten pengene tilbake eller ny pc i DAG! Å jammen fikk jeg større og bedre pc, ny pc-bag og 3 mnd skadeforsikring på kjøpet! Lure-Lise Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Haahaa, Genialt gjort, da.. Er så drit lei av de bladene deres du får i posten: En helt alminnelig bærbar pc med en heller lav standar: "Intel Core2 Duo Prosessor!" "Hele 200 gb!!" "15" skjerm!!!" "Kraftig gamer!" .. uff... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Å endelig å ha god råd. Endelig ferdig med det stygge billånet. Eg trudde lefse var det som gjorde deg mest glad? Eller kanskje du er glad for at du endelig har råd til det? Lefse kan i hvert fall gjera meg glad av og til Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Lefse her og. De lefsene de selger på folkemuseet er bare helt sykt gode Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Å endelig å ha god råd. Endelig ferdig med det stygge billånet. Eg trudde lefse var det som gjorde deg mest glad? Eller kanskje du er glad for at du endelig har råd til det? Lefse kan i hvert fall gjera meg glad av og til Hehe, egentlig ganske tilfeldig at jeg valgte det nicket faktisk. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Kom akkurat fra Sverige, slapp unna tollen og fant ut at jeg har fri imorra:D Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Pacific Blue i dag :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå