Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dagtidlig våknet jeg med et vagt minne om noe rart jeg hadde gjort i natt. Jeg trodde det bare var noe jeg hadde drømt, men det viste seg at det ikke var tilfelle. Samboeren min fortalte meg i dag at han hadde funnet meg i halvsøvne mens jeg var i full gang med å prøve å røske ledningen til lampen over senga ut. Senga er i et hjørne med en vegg på hver side og har tre madrasser. Madrassene er helt inntil veggen, og kontakten under senga. Så det hadde vært umulig å dra ledningen opp. Det stoppet tydeligvis ikke meg. Han spurte meg hvorfor i alle dager jeg lå og dro i den stakkkars ledningen. Jeg hadde visst mumlet noe om at den laget lyd. Lyden kom fra telefonen min, så hvorfor jeg på død og liv insisterte på å dra opp ledningen for å skru av alarmen er meg et mysterium. Det morsomme med hele historien er at jeg faktisk våknet mens jeg holdt på med ledningen. Jeg ante ikke hvorfor jeg gjorde det, men var overbevist om at det måtte være en grunn til det, så jeg bare fortsatte. Jeg husker også at jeg kjeftet på mobilen min og ba den holde kjeft, før jeg skrudde av alarmen. Så fortsatte jeg bare å mumle noe om at ledningen bråkte sånn og at det var derfor jeg måtte dra den opp. Han ble bare oppgitt og ba meg slutte å tulle og legge meg.

 

Fikk meg en god latter i morges da han fortalte det.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Haha, utrolig deilig å lese at andre har opplevd det!

 

Har hatt to lignende opplevelser der jeg har våknet opp morgenen etter og husker ting jeg har gjort i søvne som drømmer. Ene gangen skulle jeg absolutt gjøre noe med persiennen i vinduet, men da jeg ikke fikk til å dra den ned eller opp eller hva jeg skulle, tok jeg tak i et par av bladene (persienne i aluminium med skarpe kanter) og rev dem ut slik at hele persiennen ble ødelagt, og jeg fikk flere lange kutt i hånden. Våknet opp dagen etter med blod på dynen og hånden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...