Betenkt Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Endelig fått min nye Asus, satan så deilig den er Gratulerer! Hvilken maskin er det? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Endelig fått min nye Asus, satan så deilig den er Gratulerer! Hvilken maskin er det? Takk for det ASUS N53SV Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Amberlamps sin hjelpsomhet gjør meg glad Haha, fått solgt bilen allerede? :!: Jeg er grei på bunn 2 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Endelig fått min nye Asus, satan så deilig den er Gratulerer! Hvilken maskin er det? Takk for det ASUS N53SV Svært interessant. Trenger en ny laptop selv snart. ^^ Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Endelig fått min nye Asus, satan så deilig den er Gratulerer! Hvilken maskin er det? Takk for det ASUS N53SV Svært interessant. Trenger en ny laptop selv snart. ^^ Ganske grei pris, fornøyd så langt ihvertfall kan gjerne gi deg en tilbakemelding på hvordan ytelsen er etter at jeg har fått prøvd den litt. De var ihvertfall ekstremt raske med leveransen, bestilte den på tirsdag kveld Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Nei Men fått masse gode tips og hjelp med å skrive om teksten Haha, ok! Si ifra når du får solgt den! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Haha, ok! Si ifra når du får solgt den! Ja, det kan vi ikke gå glipp av! 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Så "snøøø" på en status på facebookn. "Hmm... snø nå?" SÅ ER DET MASSE SNØ NÅR JEG SER UT VINDUET! YEEEEEY og jesus Endret 19. januar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Endelig fått min nye Asus, satan så deilig den er Gratulerer! Hvilken maskin er det? Takk for det ASUS N53SV Svært interessant. Trenger en ny laptop selv snart. ^^ Ganske grei pris, fornøyd så langt ihvertfall kan gjerne gi deg en tilbakemelding på hvordan ytelsen er etter at jeg har fått prøvd den litt. De var ihvertfall ekstremt raske med leveransen, bestilte den på tirsdag kveld Utrolig! NetOnNet pleier å levere raskt, men så bra har jeg ikke hørt om før. Flott med tilbakemelding ang. ytelse. Virker som en ålreit maskin! ^^ Blir vel ikke bestilt ny maskin før til sommeren, men må begynne å føle markedet litt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Utrolig! NetOnNet pleier å levere raskt, men så bra har jeg ikke hørt om før. Flott med tilbakemelding ang. ytelse. Virker som en ålreit maskin! ^^ Blir vel ikke bestilt ny maskin før til sommeren, men må begynne å føle markedet litt. Skjønner, skal også nevnes at jeg bor i Oslo, så har sikkert noe med det å gjøre og Skal prøve å huske på å gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Denne er bare så ufattelig deilig te. Mmmm! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Haha, ok! Si ifra når du får solgt den! Ja, det kan vi ikke gå glipp av! You'll notice Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Denne er bare så ufattelig deilig te. Mmmm! Jeg har aldri likt te. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg liker en type te... Fit-te Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg har aldri likt te. Jeg eide ikke god smak før jeg heller. Jeg drakk billig te med suketter bla. Tipper du er sukker typen som drikker bare søte ting. Da må du lære deg å like noe annet. F.eks denne teen jeg postet, den er så perfekt at man trenger ikke ha honning eller sukker i den eller noe. Mm! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg eide ikke god smak før jeg heller. Jeg drakk billig te med suketter bla. Tipper du er sukker typen som drikker bare søte ting. Da må du lære deg å like noe annet. F.eks denne teen jeg postet, den er så perfekt at man trenger ikke ha honning eller sukker i den eller noe. Mm! Jeg drikker sikkert bare søte ting. Du får komme med en annen type te og vise meg hvordan det gjøres. Var det nå på lørdag du kom? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Slimda, ta deg en liten skogstur og se om du finner noe tryllesopp du kan ha i teen. Ryktes at opplevelsen spices noe opp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Bor midt i Oslo, er så langt til nærmeste skog, og der er nok all soppen enten spist opp av rusmisbrukere eller bæsjet på av sigøynere. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Gå ned i kloakken, kanskje noen muterte ulumskheter har grodd i all dritten. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ahh ingenting er som og ta seg en tur i skogen/fjellet og sitte på en stein eller bunker og se ut mot byen og slappe av når det er solnedgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå