Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Jeg er 110% imot SOPA og alle lignende forslag. Herregud, er jo faen ikke tett i huet heller da. SOPA er til skade for både ytringsfrihet, informasjonsflyt, personvern og kreativitet.

Dette har jeg ikke noe problemer med å tro. Man skal være rimelig egoistisk hvis man støtter SOPA.

Det er fantastisk at så mange millioner mennesker får opp denne beskjeden hvis de går inn på Wikipedia. Positivt at selve teksten var kort, for den sa mye viktig med få ord. Med en slik kampanje fra Wikipedia, er det mange mennesker som er nødt til å få det med seg, og forhåpentligvis innse konsekvensene SOPA kan ha på samfunnet og vi som lever i det!

Sorry for at jeg gikk utifra at det var sarkasme, det så i mine øyne veldig sarkatisk ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry for at jeg gikk utifra at det var sarkasme, det så i mine øyne veldig sarkatisk ut.

Det går bra :) Har uvane for å bruke litt flere ord enn jeg kanskje trenger noen ganger, så nå prøvde jeg å få fram budskapet kjapt og enkelt. Lykkes ikke helt med det, visst. Haha :)

Endret av GwenDibley
Lenke til kommentar

Hadde første dagen i dag, riktignok bare med 14 timers faste, men det gikk overraskende greit. Kjente at jeg ble litt skjelven, men utenom det så bød det ikke på noen problemer. Første gangen i livet jeg frivillig har hoppet over frokosten, men det var utrolig deilig. Enda bedre å kunne stappe i seg store kaloririke måltider med god samvittighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...