Gavekort Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Da kan du hoppe rett på rettskrivningseksamen i norsk! *edit* Forresten. Kyllingkjøttbøller i fløtesaus med potetstappe til lunsj gjør meg veldig glad. Stusset faktisk på om det var matteeksamen, matte-eksamen eller matte eksamen. Om du ser i ting som irriterer så grenseløst, så ser du at jeg har prøvd flere. Uansett er det småplukk. Endret 17. januar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det er sånn passe hyggelig at jeg lørdag får bli med på kjærestens "julebord" gratis, og at de skal til det som ser ut som Norges råeste hotell. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Ba damen i kantina fylle kakaoen på termoskoppen min, og da fikk jeg MYE mer enn hvis jeg hadde kjøpt det i en sånn plastkopp. Endret 17. januar 2012 av Webmaster Esso 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Trening! Fy faen det er så forbanna digg å se resultater, kjenne stølheta og endorfinene hver eneste dag 2 Lenke til kommentar
Lader Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Funnet verdens beste Dubstep, basta. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Trening! Fy faen det er så forbanna digg å se resultater, kjenne stølheta og endorfinene hver eneste dag Digg å se resultater ja, men enda mer digg når andre ser dine resultater! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Funnet verdens beste Dubstep, basta. Dele? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Dexter gjør meg glad, jeg elsker Dexter!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Dexter gjør meg glad, jeg elsker Dexter!! Det er ikke moliiii! 5 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Funnet verdens beste Dubstep, basta. Dele? Regner med det er Blackmill - Miracle albumet. Gjør i hvert fall meg glad. Kanskje ikke verdens beste, men helt på topp. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Fant plutselig ut at jeg har fri i morra, det gjør liksom ikke noe. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Funnet verdens beste Dubstep, basta. Dele? Burde vell det Link; http://soundcloud.com/hallvardvaaland/sia-breathe-me-hallvard Best. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Regner med det er Blackmill - Miracle albumet. Gjør i hvert fall meg glad. Kanskje ikke verdens beste, men helt på topp. Gjer meg glad at eg fann Blackmill leeeenge før alle andre, lol eg er så hipster lizm <3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=puZJA2qKBsw Denne. Muligens det beste jeg har sett på internett! 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Multiple Fire Rocket Launcher! Dat nostalgia. Endret 18. januar 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Gjør meg glad at noen store sider tar aksjon mot SOPA. Så langt vet jeg om 4chan, Wikipedia og Reddit. Google, Facebook og Twitter har sagt at de muligens blir med. Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Gjør meg glad at noen store sider tar aksjon mot SOPA. Så langt vet jeg om 4chan, Wikipedia og Reddit. Google, Facebook og Twitter har sagt at de muligens blir med. Jeg og! Tenk på alle de menneskene som bruker wiki flere ganger om dagen, og nå blir møtt med en SOPA-protest. Fantastisk! Selve utforminga var rimelig classy og. Med fint uttrykk og kort, men viktig tekst. Endret 18. januar 2012 av GwenDibley Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 PAKKEPAKKEPAKKE!! Blir alltid glad når jeg får pakker i posten, selv om det er noe jeg har bestilt selv og vet hva er. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg og! Tenk på alle de menneskene som bruker wiki flere ganger om dagen, og nå blir møtt med en SOPA-protest. Fantastisk! Selve utforminga var rimelig classy og. Med fint uttrykk og kort, men viktig tekst. Javel, siden du er sarkastisk. La meg spørre, hva er bedre? Muligheten for at Wikipedia blir sensurert i hytt og pine, eller at det er nede i 24 timer? Du kan bruke Wikipedia akkurat som før, hvis du slår av javascript. Jeg ser ikke problemet. Det er en informasjonskampanje. Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Jeg og! Tenk på alle de menneskene som bruker wiki flere ganger om dagen, og nå blir møtt med en SOPA-protest. Fantastisk! Selve utforminga var rimelig classy og. Med fint uttrykk og kort, men viktig tekst.Javel, siden du er sarkastisk. La meg spørre, hva er bedre? Muligheten for at Wikipedia blir sensurert i hytt og pine, eller at det er nede i 24 timer? Du kan bruke Wikipedia akkurat som før, hvis du slår av javascript.Jeg ser ikke problemet. Det er en informasjonskampanje. Øhh. Tror du må justere internettbrillene dine litt. Jeg er 110% imot SOPA og alle lignende forslag. Herregud, er jo faen ikke tett i huet heller da. SOPA er til skade for både ytringsfrihet, informasjonsflyt, personvern og kreativitet. Det er fantastisk at så mange millioner mennesker får opp denne beskjeden hvis de går inn på Wikipedia. Positivt at selve teksten var kort, for den sa mye viktig med få ord. Med en slik kampanje fra Wikipedia, er det mange mennesker som er nødt til å få det med seg, og forhåpentligvis innse konsekvensene SOPA kan ha på samfunnet og vi som lever i det! Endret 18. januar 2012 av GwenDibley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå