Gavekort Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Har strippet ned hjemmesiden min til et minimalistisk design! Så lite initiativ, og så gode resultater! Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Har strippet ned hjemmesiden min til et minimalistisk design! Så lite initiativ, og så gode resultater! No kan vi stalke deg so u liek mudkipz? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Airsoft spill i morra i perfekt vær. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Spøken til plumbo gjør meg glad.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Spøken til plumbo gjør meg glad.. Enig. Vokalisten kan virkelig å trolle. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har strippet ned hjemmesiden min til et minimalistisk design! Så lite initiativ, og så gode resultater! No kan vi stalke deg so u liek mudkipz? Jeg har aldri vært noe redd for identiteten min. Worst case senario er at noen Apple-fanboys reiser til Wales for å slå inn nesen min. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Blir glad når venner og bekjente kommer til meg for å spørre om tips angående jenter og seriøse forhold. Føler meg som den kjærlighets guruen, haha . Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har en nesten perfekt timeplan dette semesteret. Å velge å studere er den beste avgjørelsen jeg har tatt i mitt liv. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har en nesten perfekt timeplan dette semesteret. Å velge å studere er den beste avgjørelsen jeg har tatt i mitt liv. Hvorfor? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Av og til trenger jeg å hate skikkelig mye. Bare spre generelt edder og galle. Være spydig, jævlig og bare kjip. Da er forumet et fint sted å ha. <3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har en nesten perfekt timeplan dette semesteret. Å velge å studere er den beste avgjørelsen jeg har tatt i mitt liv. Hvorfor? Fordi jeg jobber utelukkende med stoff som interesserer meg, jeg velger selv når, hvor og om jeg vil jobbe, jeg får gunstig lån og stipend, og når jeg er ferdig med utdanningen har jeg muligheten til å få en interessant og godt betalt jobb. Lite ansvar og masse frihet. Helt perfekt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Må nesten spørre, hva studerer du? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Statsvitenskap. Mulighetene for å få en godt betalt jobb er dermed ikke fullt så store, men større enn jobber som ikke krever høyere utdanning. Endret 15. januar 2012 av Coa Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Du utdanner deg til en AP-velger sier du? Ja, ja, hvis det gjør deg glad. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 JEG VIL BLI HATET OG KRITISERT FFS. HAT MEG FOR DEN JEG ER! RAWR Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg blir glad av Lou Reed I glamrock veriasjob, YEAH rock baby http://www.youtube.com/watch?v=ZSLid-0cUcI Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 JEG VIL BLI HATET OG KRITISERT FFS. HAT MEG FOR DEN JEG ER! RAWR Fuck you, jeg hater deg! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Fuck you, jeg hater deg! Endret 15. januar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå