CFM Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Har fått meg lakkdybdemåler. Fancy sak. Nå slipper jeg å våtslipe og rubbe med hjertet i halsen! 1 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Nokia ovi(Pc-klienten) Greitt nok at det er ganske tungt og buggy, men når det først funkar er det skremmande praktisk Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 At imorgen skal jeg ut på resturant med gutta, så er det fest og baluba. Og chilisaus på pizza gjør meg glad. Sitter med en god feeling etterpå Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Gleder meg til å møte kjæresten min i morgen . 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Nokia ovi(Pc-klienten) Greitt nok at det er ganske tungt og buggy, men når det først funkar er det skremmande praktisk Jeg er glad for at min Android-enhet fungerer helt optimalt uten noen form for synkronisering eller suite. Eneste unntaket er når jeg skal synkronisere musikk eller filmer, men der har også Spotify og filmleie på Android Market tatt over. Det er kult at jeg kan leie filmer og kjøpe bøker på Android Market her til lands! Venter i spenning på at Google Music også skal komme, så har jeg solgt sjelen min til Google! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Har fått meg lakkdybdemåler. Fancy sak. Nå slipper jeg å våtslipe og rubbe med hjertet i halsen! Har to riper i bilen min Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 At mine SSD-er kom tidligere idag, og mordengaden går med på å oppleve dette fenomenet . Og at folk faktisk komplimenterer min oppførsel i online-spill, det er ganske kjekt å høre. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Denne: http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hadde ei søt jente sittende i sofaen, grublende på en oppgave, som var litt sent ute mens jeg lagde mat forleden dag. Det hjelper på at hun liker kos, da blir denne herremannen veldig glad.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Har to riper i bilen min Kan sikkert se på dem... Klør i fingra etter å detaile nå! Skal dille litt med bilen min i morra. Det gjør meg glad Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Var på butikken i sted og en jypling på 14-15 eller noe nærmest dyttet en 80 år gammel dame unna for å komme foran hun i kassa. 3 meter utenfor butikken glir han på isen og slår halebeinet sitt til pulver! 6 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ho gamle dama var sikkert ei heks.. 5 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Har to riper i bilen min Kan sikkert se på dem... Klør i fingra etter å detaile nå! Skal dille litt med bilen min i morra. Det gjør meg glad Jeg betaler Er begrenset hva jeg klarer for hånd... Endret 13. januar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Jeg betaler Er begrenset hva jeg klarer for hånd... Når og hvor hehe Forresten så er det, hvis jeg ikke tenker feil og surrer, FREEEDAAAAG!!! i dag! Endret 13. januar 2012 av CFM Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hunden som ligger ved siden av meg Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Parfyme har i det siste gjort dagen min bedre. Kattunger også, til tross for barbarisk oppførsel av og til. Endret 13. januar 2012 av Loddpenge Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg betaler Er begrenset hva jeg klarer for hånd... Når og hvor hehe Forresten så er det, hvis jeg ikke tenker feil og surrer, FREEEDAAAAG!!! i dag! Har ikke du en fasilitet?? Bilen må vaskes først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå