Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Så kollegaen din var kvinnelig på starten av dagen, og mannlig på slutten av dagen? Si meg, jobber du på en sånn spesiell klinikk? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Hmm. Jeg så feil! Neida. Jeg hørte feil. Sjefen sa at "det kommer ein til". Jeg trodde han sa "det kommer ei til". Endret 11. januar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Var ute i morges på skitur på fjellet. Trodde jeg var den eneste idioten som hadde kavet meg opp gjennom nysnøen, i mørket (!), men neida, helt oppe står den fineste jenta og gir meg et varmt smil og sier hei. Fin start på dagen. 2 Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har så fin utsikt fra vinduet i studenthybelen min! Et vakkert landskap med skog og store fjell med snø. Det beste er soloppgang og solnedgang. Fantastisk når det er litt tåke i lufta også. Herregud, elsker naturen! 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Elsker naturen når jeg kan stå inne i varmen å se ut på den. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Elsker naturen når du våkner i lavvoen, det er 25 spek ute, det lukter svette og reinsdyr av deg og du hører knatringa i lavvo-ovnen 4 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hørtes utrolig stusslig ut.. Byen på en lørdagskveld gjør meg glad! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Gavekort skrev (På 11.1.2012 den 8.38): En Volkswagen Golf kan også strippes ned. Det betyr ikke at det er en kitcar. Joda, du har ett poeng. Jeg overdrev bare litt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kaymeerah skrev (På 11.1.2012 den 15.25): Gavekort skrev (På 11.1.2012 den 8.38): En Volkswagen Golf kan også strippes ned. Det betyr ikke at det er en kitcar. Joda, du har ett poeng. Jeg overdrev bare litt. Hehe! Gjør meg glad at jeg kanskje skal bo her neste år: Vis skjult innhold Det er ren luksus i forhold til den sterile industristyle-hybelen jeg bor i nå! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Så ut som en koselig liten kåk det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ja jøss! Tar gleden på forskudd her, men har allerede kontakt med eieren, så den er smålig reservert til meg og to andre kompiser! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Slimda skrev (På 10.1.2012 den 13.11): Gypsy skrev (På 10.1.2012 den 12.59): Nei det stemmer faktisk ikke. Man blir lei til en viss grad. Har spist 2-3 vafler hver fredag de siste 4 årene. Jeg blir fortsatt kjempelykkelig når farmor serverer vafler når jeg er på besøk. Prøv å spise vafler hver eneste dag i ett år, da tenker jeg pipa får en annen lyd. TurboLax skrev (På 10.1.2012 den 17.49): Hestejente99 skrev (På 10.1.2012 den 17.39): Kva er det som gjer Mac så totalt overlegent Windows? Spør ikkje for å få igang ein ragewar, men fordi eg er genuint interessert. Det som gjør hele forskjellen for meg er designet, kvalitetfølelsen og OS X Lion. Selve oprativsystemet passer mye bedre til meg enn Windows da jeg elsker alt av sånne små detaljer som er i OS X. Jeg er veldig glad i bilderedigering og lignende og da blir jeg veldig glad i godt gjennomført design og detaljer. Kan sikkert komme med mer, men nå har jeg nevnt det som hovedsaklig gjør Mac til en bedre data for meg og mitt bruk . Gjør meg glad at det for en gangs skyld er en Mac-bruker der ute som ikke syns Mac og Apple slår alt annet uten noen spesiell annen grunn en kanskje prisen og det faktum at de er fanboys, men heller at Mac er bedre for personens personlige bruk. Det er slik man skal argumentere for produkter. Ikke bare "Mac er best, basta!". ___________________________________________________________________ Stimorol fusion strawberry lime gjør meg også glad. Er nå hektet på tyggegummi igjen, det har jeg ikke vært på flere år. Og det gjør meg glad fordi det holder meg fra å småspise. Endret 12. januar 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Therawyn skrev (På 12.1.2012 den 12.06): Prøv å spise vafler hver eneste dag i ett år, da tenker jeg pipa får en annen lyd. Det har jo jeg heller ikke sagt noe på. Jeg ble jo litt lei av Taco når jeg spiste det 4 middager på rad. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Must not... make... rude jokes! http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/hazel-27-har-to-vaginaer-3681293.html Lenke til kommentar
Lader Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har bestilt ny PC-skjerm! BenQ 24" LED GL2450HM Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har full kontroll på matteeksamenen jeg skal ha på tirsdag! Det er utrolig bra for meg som er dårlig i matte! 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Necrosodomic Proctólogo skrev (På 12.1.2012 den 16.39): Haha, faen så herlig. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Therawyn skrev (På 12.1.2012 den 12.06): TurboLax skrev (På 10.1.2012 den 17.49): Hestejente99 skrev (På 10.1.2012 den 17.39): Kva er det som gjer Mac så totalt overlegent Windows? Spør ikkje for å få igang ein ragewar, men fordi eg er genuint interessert. Det som gjør hele forskjellen for meg er designet, kvalitetfølelsen og OS X Lion. Selve oprativsystemet passer mye bedre til meg enn Windows da jeg elsker alt av sånne små detaljer som er i OS X. Jeg er veldig glad i bilderedigering og lignende og da blir jeg veldig glad i godt gjennomført design og detaljer. Kan sikkert komme med mer, men nå har jeg nevnt det som hovedsaklig gjør Mac til en bedre data for meg og mitt bruk . Gjør meg glad at det for en gangs skyld er en Mac-bruker der ute som ikke syns Mac og Apple slår alt annet uten noen spesiell annen grunn en kanskje prisen og det faktum at de er fanboys, men heller at Mac er bedre for personens personlige bruk. Det er slik man skal argumentere for produkter. Ikke bare "Mac er best, basta!". Dette gjør meg glad . Er ikke ofte jeg får positiv respons når jeg sier at jeg liker Mac og Apple produkter generelt. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 TurboLax skrev (På 12.1.2012 den 19.07): Dette gjør meg glad . Er ikke ofte jeg får positiv respons når jeg sier at jeg liker Mac og Apple produkter generelt. Må få lov til å sei meg heilt einig med Therawyn;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå