Kaymeerah Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 http://www.therestartpage.com/ Ohgod, the nostalgia. 1 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 det er bare 2 katter som ikke er onde her i verden, alle de andre angriper meg uten grunn O.o men du tar helt feil når det gjelder hunder. uten hunder hadde ikke f.eks. politiet klart jobben sin ordentlig. eller hva med de hundene som jobber på flyplasser som stopper dop og andre ulovligheter? hunder kan også lukte kreft. kan katta di det? De sover aldri i vasken når du står opp aldri undervurder en sulten terrier. de ligger aldri på fanget ditt på ettermiddagen dachsen min gjør det hele tiden når jeg kommer hjem og setter meg i godstolen og skrur på monster garasjen. de jager ikke hyssing som du drar rundt nei men de jager og drar i tauverk som er litt mer slitesterkt dessuten er ikke noe som en god jakt tur med beste kameraten din http://imageshack.us/photo/my-images/192/bikkja.gif/ det bilde over er min dachs! 2 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ved neste løpetid skal vi sette valper på hunden vår!! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) "TABLETS TABLETS TABLETS TABLETS" - CES 2012 Den nye signaturen min. EDIT: For å klare opp, den nye signaturen gjør meg glad. Alt Tablets preiket på CES2012 irriterer meg. Endret 10. januar 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Fikk montert på ny bakfanger på bilen, og denne gangen passet den! Great success! På Forester'en? Nei.. Imprezaen som æ må selge før æ kan kjøpe forhøsteren 2.0? Jepps. Åssen d? Bare lurte. Kunne tenkt meg en slik selv, sikkert konge på vinter'n. Løp å kjøp min! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Katten min holder rundt den en foten min og jeg ligger i sengen Så varmt, så mykt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Oppstart på TKD neste uke Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) "TABLETS TABLETS TABLETS TABLETS" - CES 2012 Den nye signaturen min. EDIT: For å klare opp, den nye signaturen gjør meg glad. Alt Tablets preiket på CES2012 irriterer meg. "DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS" - Steve Ballmer 2006 Den nye signaturen min. EDIT: For å klare opp, den nye signaturen gjør meg også¨glad. Alt Developers preiket fra Ballmers er herlig! Also Install Gentoo. Endret 10. januar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Unner meg vafler til frokost/lunch, nei nå dør jeg snart av velvære tror jeg. Mm! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Unner meg vafler til frokost/lunch, nei nå dør jeg snart av velvære tror jeg. Mm! Hver fredag er vaffeldag på jobb Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Da blir det jo ikke så stas med vaffler lenger! bedre å spise det litt sjeldnere. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Da blir det jo ikke så stas med vaffler lenger! bedre å spise det litt sjeldnere. Helt feil. Alt som er godt er fortsatt like godt om man spiser det ofte. Hvis ikke, så synes du egentlig ikke det er noe godt. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Nei det stemmer faktisk ikke. Man blir lei til en viss grad. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 OM GYPSY SIER DET, SÅ ER DET RIKTIG! OK!? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det medfører korrekthet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Nei det stemmer faktisk ikke. Man blir lei til en viss grad. Har spist 2-3 vafler hver fredag de siste 4 årene. Jeg blir fortsatt kjempelykkelig når farmor serverer vafler når jeg er på besøk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Har vunnet i Forsvarets julekalender. Var ikke mer en et hodeplagg, men jeg vant for faen! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Sitter her med min splitter nye MacBook Pro . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå