Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fikk montert på ny bakfanger på bilen, og denne gangen passet den! Great success! På Forester'en? Nei.. Imprezaen som æ må selge før æ kan kjøpe forhøsteren 2.0? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva skal jeg finne på i morgen, som er morsomt og crazy? Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Reise til Island:)? Meir seriøst: Reis til næraste slalombakke, lån eit par med ski, og have fun! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Reise til Island:)? Meir seriøst: Reis til næraste slalombakke, lån eit par med ski, og have fun! Haha. Skulle faktisk ha reist til et random sted med toget, hvis jeg hadde penger... Men det andre der var slett ikke et dårlig tips! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva skal jeg finne på i morgen, som er morsomt og crazy? Hmm, troppe opp på en dead end job. Men litt inspirasjon. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Rémi Gaillard er konge. Han kan virkelig kunsten i å trolle. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fikk montert på ny bakfanger på bilen, og denne gangen passet den! Great success! På Forester'en? Nei.. Imprezaen som æ må selge før æ kan kjøpe forhøsteren 2.0? Jepps. Åssen d? Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg er ikke i nærheten av søstera mi nå. Det er hyggelig. 8937888[/snapback] agreed...og katter KATTER ER ONDE! 1 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 honning kaka() som jeg lager gjør meg glad Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 honning kaka() som jeg lager gjør meg glad Hørtes godt ut! Legg ut bilde! Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 honning kaka() som jeg lager gjør meg glad Hørtes godt ut! Legg ut bilde! for sent, BORTE! xD hvis du er intresert kan jeg PM'e deg oppskriften i morgen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Veldig veldig gjerne! Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Veldig veldig gjerne! ok, du får den i morgen innen klokka 20.00, med mindre noe uventet skjer hvis jeg glemmer det må du huske og pm'e og MASE! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Veldig veldig gjerne! ok, du får den i morgen innen klokka 20.00, med mindre noe uventet skjer hvis jeg glemmer det må du huske og pm'e og MASE! Det skal jeg huske. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Snappet nettopp opp 8161 bøker fra en FTP server. Har ikke intensjoner om å lese alt selvfølgelig, men nå har jeg ihvertfall ett digitalt bibliotek. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Jeg er ikke i nærheten av søstera mi nå. Det er hyggelig. 8937888[/snapback] agreed...og katter KATTER ER ONDE! Katter er awesome! Hunder derimot er dritt kjedelige! De sover aldri i vasken når du står opp, de ligger aldri på fanget ditt på ettermiddagen, de jager ikke hyssing som du drar rundt. Alt de gjør er å sikle! Endret 9. januar 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 At jeg har tilgang til Diskusjon.no igjen! Lenke til kommentar
Lader Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Fikk montert på ny bakfanger på bilen, og denne gangen passet den! Great success! På Forester'en? Nei.. Imprezaen som æ må selge før æ kan kjøpe forhøsteren 2.0? Jepps. Åssen d? Bare lurte. Kunne tenkt meg en slik selv, sikkert konge på vinter'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå