Patrick123 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ian Anderson gjør meg veldig glad! Spesielt "Heavy Horses"! Godteri og musikk. Fantastisk sang, definitivt noe av de beste de har gjort! Øl og musikk her. http://www.youtube.com/watch?v=FgAfSQLJlAM Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Chille med jonas! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Internett på flyplassen! På tide! Det er tross alt 2012! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Internett på flyplassen! På tide! Det er tross alt 2012! EHh, de har hatt det i årevis, noen fly har det til og meg... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fikk montert på ny bakfanger på bilen, og denne gangen passet den! Great success! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 En ålreit frokost og en god kopp kaffe gjør meg alltid glad! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Internett på flyplassen! På tide! Det er tross alt 2012! EHh, de har hatt det i årevis, noen fly har det til og meg... EHh, ikkje gratis og åpent. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Internett på flyplassen! På tide! Det er tross alt 2012! EHh, de har hatt det i årevis, noen fly har det til og meg... EHh, ikkje gratis og åpent. EHh, så da har de ikke hatt internet der? Åpene nettverk er noe usikkert skvip. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ein må alltid betale for det, vere medlem i noko jævelskap eller tigge kode frå omtrent alt som kan snakke. Det er skvip. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ingen trådløse nettverk er sikre. Eneste som kan gjøre din surfing sikker er ved bruk av kryptert VPN i begge ender. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ingen trådløse nettverk er sikre. Eneste som kan gjøre din surfing sikker er ved bruk av kryptert VPN i begge ender. Ehh, ja sant, men nå er jo ett kryptert trådløst nettverk mye sikrere en ett åpen trådløst nettverk. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det gir en falsk trygghet. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Nine Inch Nails gjør meg veldig glad! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Ingen trådløse nettverk er sikre. Eneste som kan gjøre din surfing sikker er ved bruk av kryptert VPN i begge ender. Åpne nettverk er avslappende og herlig. Komfort over sikkerhet. Endret 8. januar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Så driver jeg ikke å logger inn på nettbanken min eller noe over nettet heller, og Facebook har SSL-kryptering. Diskusjon.no-brukeren gir jeg ræva i om blir hacket. Da kan jeg bare plage TSP eller noe. Endret 8. januar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fikk montert på ny bakfanger på bilen, og denne gangen passet den! Great success! På Forester'en? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fikk montert på ny bakfanger på bilen, og denne gangen passet den! Great success! På Forester'en? Nei.. Imprezaen som æ må selge før æ kan kjøpe forhøsteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå