Gravlaks Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) [dobbelpost] Endret 6. juni 2008 av Gravlaks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Litt for deilig vær da, er 30 grader her. Men da blir det jo ekstra digg med en prell og cola Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Nye topper, sko, klær, og grillings !! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Nå om dagen må det være været, grillings (: Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Vi har kjøpt oss grill Jeg har en Heinken i frysen ( må vell bli kald nå vell ) Og venner Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Nye topper, sko, klær, og grillings !! No blei eg nesten litt misunneleg. Eg er så blakk at det er tragisk, har ikkje kjøpt nye klede på leengje. Men mamma sponsa meg med øl i dag, så akkurat no er eg ganske nøgd like vel. ^^ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Bading, vannpipe og Urge. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Skaffet meg en Nano etter at den gamle MP3-spilleren døde. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Å vite at jeg er ferdig med muntlig eksamen og dermed hele videregående på tirsdag(10/6) ettermiddag. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 - At jeg fikk 6-er i naturfag - At jeg snart skal begynne å trene 5 ganger i uken - At jeg skal bade og grille i morgen - At jeg fikk 17k i lønning Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Fikk en Black Sabbath t skjorte og en Megadeth T skjorte Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Magnus sier: (01.05.53) Jeg beundrer deg Magnus sier: (01.06.12) Det er ganske fantastisk det du gjør der. Endret 6. juni 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) At brodern kom hjem fra Liverpool etter å ha vært der i et halvt år Endret 6. juni 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Det som gjør meg glad: - Fikk 5 på muntleg Krl eksamen - 3 dager igjen av skolen - Fikk 5300kr for arbeidet den siste måneden - At det er ingen kunder på jobb i dag, så jeg kan slakke foran PCen og se på 52" tv. - Og at å jobbe på Expert er allright Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 At søsteren min har blitt 11 år Så min presang til henne er at jeg som storebror skal ta mer vare på henne. Altså at jeg feks, tar henne med på en badetur i blant eller ser mer film med henne, snakker mer med henne os.v Da er det bare og håpe at storebroren min har samme målet om meg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Se filmen hos Youtube Ahh.. Herlig^^ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Bordvifte!!!!! Herreguuuuuud, hvorfor har jeg ikke kjøpt en tidligere. Kjøpte den største de hadde, og har den på halvfull peis her nå, er jo rene orkanen i stua. Men dævven, så deilig det var med litt skikkelig kjøling. Edit: og jeg har fått et splitter nytt Sennheiser HD555 gratis. Endret 7. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Bading, vannpipe og Urge. haha. vannpipe er nammenam. Jeg er bare glad for at vennen min ikke daua i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå