Slimda Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er ofte innom Last.fm, var slik jeg fant She i første omgang. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Your musical compatibility with Slimda is SUPER Dette er min og musikken til She heter altså Chiptune, som det også står på last.fm. Virkelig herlig musikk som får deg i godt humør! Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Må nesten slutte å høre på She om Slimda er fan. Shieeeet! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Må nesten slutte å høre på She om Slimda er fan. Shieeeet! Haha. En kollega er typen som ikke hører på musikk som er populær. Blir de populære slutter han å høre på de. Men så hører han bare på slik tysk synthmusikk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Må nesten slutte å høre på She om Slimda er fan. Shieeeet! Haha. En kollega er typen som ikke hører på musikk som er populær. Blir de populære slutter han å høre på de. Men så hører han bare på slik tysk synthmusikk. Jeg tror det er et navn på det! Hi... Hifs... Nei... Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Og da må jeg slutte å høre på Kraftwerk. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Første date i går, fikk sånn nogenlunde bra! Hva fikk du som var nogenlunde bra? Bow-chicka-bow-wow 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Oh yes! Kraftwerk! Kraftwerk er for kommers... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Og da må jeg slutte å høre på Kraftwerk. Individualitet er kult, yo. Oh yes! Kraftwerk! Kraftwerk er for kommers... Oh nein! Da må jeg bare slutte! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) gjør meg glad: youtubevideoer skal aldri virke for meg Endret 7. januar 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Om du fjernet alt fra og med & så blir det sånn: http://www.youtube.com/watch?v=wewMG7M2go4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) takk fikk ikke til. orker ikke prøve mer Endret 7. januar 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det at jeg lever gjør meg glad Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Da var Atlas Shrugged er ferdiglest. ... Tok bare over et halvt år... Hva skal jeg lese nå? 1984! : D Notert! Tusen takk! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 1984 er etterhvert kanskje blitt en liten klisje å anbefale, men samtidig som det er en veldig samfunnsaktuell bok så syns jeg den også er veldig interessant i seg selv, og ganske greit skrevet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ian Anderson gjør meg veldig glad! Spesielt "Heavy Horses"! Lenke til kommentar
Lader Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ian Anderson gjør meg veldig glad! Spesielt "Heavy Horses"! Godteri og musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå