Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare negere negere negerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegere på hele dette helvetes forumet! FUCK U NÅ HENGER JEG MEG

JÆVLA UTLENDINGER

 

Diskusjonraped?

Lenke til kommentar

Det heter også, både i foran- og etterstilling! Dette irriterer meg like mye som østlendinger som sier "Hvem [objekt]"!

òg adv (utt å el. åg; sm o s II og) særl trykksterkt og til slutt i setn: også, au kom du òg! / fanden òg!

Gjør det?

 

Begge deler er lov, noe som er synd.

"Og" er egentlig dialekt og er kun oppført på nynorsk, selv om det ogSÅ er lov å bruke i bokmål.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

At jeg nå er på over 5000 innlegg. Bevis på at jeg bruker for mye av min tid på dette forumet. :w00t:

 

 

At jeg nå er på over 5000 innlegg. Bevis på at jeg bruker for mye av min tid på dette forumet. :w00t:

Og jeg har over 14.000 totalte innlegg på forumet. Hvordan i all verden er det mulig, tenker jeg... Tilbringer kanskje litt mye tid her, kan man si.

 

 

Har snart 17.000 innlegg her på DIskusjon.no! new_woot.gif

 

 

Jeg gidder jo ikke å påpeke når folk skriver "en kjeks", selv om jeg vet det er riktig. For meg blir det feil, men... Det er jo riktig!

 

(ps; for meg er det ET kjeks.)

 

Har snart 17.000 innlegg her på DIskusjon.no! new_woot.gif

25k+ \o/

At jeg har 34.435 innlegg gjør meg glad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...