Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 At jeg fant dette forumet i dag, gjør meg glad. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 At jeg nå er på over 5000 innlegg. Bevis på at jeg bruker for mye av min tid på dette forumet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 FUCK U NÅ HENGER JEG MEG Dette. 1 Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 At jeg nå er på over 5000 innlegg. Bevis på at jeg bruker for mye av min tid på dette forumet. Litt mer enn hva jeg har Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det er bare negere negere negerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegerenegere på hele dette helvetes forumet! FUCK U NÅ HENGER JEG MEG JÆVLA UTLENDINGER Diskusjonraped? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 At jeg nå er på over 5000 innlegg. Bevis på at jeg bruker for mye av min tid på dette forumet. Og jeg har over 14.000 totalte innlegg på forumet. Hvordan i all verden er det mulig, tenker jeg... Tilbringer kanskje litt mye tid her, kan man si. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det heter også, både i foran- og etterstilling! Dette irriterer meg like mye som østlendinger som sier "Hvem [objekt]"! òg adv (utt å el. åg; sm o s II og) særl trykksterkt og til slutt i setn: også, au kom du òg! / fanden òg! Gjør det? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 At jeg fant dette forumet i dag, gjør meg glad. Velkommen skal du være. Nye, hyggelige brukere gjør meg glad. True story. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 At jeg fant dette forumet i dag, gjør meg glad. Velkommen skal du være. Nye, hyggelige brukere gjør meg glad. True story. DU gjør meg glad :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Det heter også, både i foran- og etterstilling! Dette irriterer meg like mye som østlendinger som sier "Hvem [objekt]"! òg adv (utt å el. åg; sm o s II og) særl trykksterkt og til slutt i setn: også, au kom du òg! / fanden òg! Gjør det? Begge deler er lov, noe som er synd. "Og" er egentlig dialekt og er kun oppført på nynorsk, selv om det ogSÅ er lov å bruke i bokmål. Endret 5. januar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvorfor gidder du å rette på noens skriftspråk om de ikke skriver feil? 1 Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvorfor gidder du å rette på noens skriftspråk om de ikke skriver feil? Fordi de trodde at de hadde rett? :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Fordi jeg trodde dette var Ting som irriterer så grenseløst, og det irriterte meg at noen skrev "og". Endret 5. januar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg blir kjempeglad av å påpeke andres feil. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 "HEY! DU SKRIVER RIKTIG, OG DET IRRITERER MEG!". Kulio yo. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har snart 17.000 innlegg her på DIskusjon.no! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg gidder jo ikke å påpeke når folk skriver "en kjeks", selv om jeg vet det er riktig. For meg blir det feil, men... Det er jo riktig! (ps; for meg er det ET kjeks.) Har snart 17.000 innlegg her på DIskusjon.no! 25k+ \o/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg gidder jo ikke å påpeke når folk skriver "en kjeks", selv om jeg vet det er riktig. For meg blir det feil, men... Det er jo riktig! (ps; for meg er det ET kjeks.) Har snart 17.000 innlegg her på DIskusjon.no! 25k+ \o/ PFFFFSHSHHS!! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 At jeg fant dette forumet i dag, gjør meg glad. Welcome to my domain. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 At jeg nå er på over 5000 innlegg. Bevis på at jeg bruker for mye av min tid på dette forumet. At jeg nå er på over 5000 innlegg. Bevis på at jeg bruker for mye av min tid på dette forumet. Og jeg har over 14.000 totalte innlegg på forumet. Hvordan i all verden er det mulig, tenker jeg... Tilbringer kanskje litt mye tid her, kan man si. Har snart 17.000 innlegg her på DIskusjon.no! Jeg gidder jo ikke å påpeke når folk skriver "en kjeks", selv om jeg vet det er riktig. For meg blir det feil, men... Det er jo riktig! (ps; for meg er det ET kjeks.) Har snart 17.000 innlegg her på DIskusjon.no! 25k+ \o/ At jeg har 34.435 innlegg gjør meg glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå