Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er neppe noen vits. Jeg har til gode å prate med noen Newcastle-supportere som forventer eller tror at Krul, Colo, Cabaye, Tiote og Ba blir lenge i klubben. Alle forventer at disse skal bli solgt for gigantiske summer ganske fort, og at Ashley skal hente inn nye, billige spillere. Som Newcastle-supporter går man bare og venter på neste skuffelse, for med Ashley så vet man at det kommer, og da er det viktig og kose seg så lenge ting varer. :)

Lenke til kommentar

Det er neppe noen vits. Jeg har til gode å prate med noen Newcastle-supportere som forventer eller tror at Krul, Colo, Cabaye, Tiote og Ba blir lenge i klubben. Alle forventer at disse skal bli solgt for gigantiske summer ganske fort, og at Ashley skal hente inn nye, billige spillere. Som Newcastle-supporter går man bare og venter på neste skuffelse, for med Ashley så vet man at det kommer, og da er det viktig og kose seg så lenge ting varer. :)

Kjærlighet har ikke gjort deg blind i hvert fall, creds.

Lenke til kommentar

Koser meg med å lese på Aftonbladet og Expressens sportssider etter langrennet i dag, spesielt kommentarene :!:

 

Så dere skal slippe bryderiet med å finne fram, her er en kjapp oppsummering:

- Astmamedisin

- Doping

- Skitthug, Snörrthug, osv.

- Betalte jurymedlemmer

- En av tidenes skandaler, ikke bare innen idretten, men generelt også.

- Olje! Masse olje!

- Norrbagga=Fuskbagga

- Petter burde bli utestengt fra all idrett! :roll:

 

Er også glad for at Aftonbladet slår det stort opp at Sverige får ståtte i denne saken... AV NORGE!!! STOP THE PRESSES! Tilogmed Norge!

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...