""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=hokzVtnP_lM Jeg merker jeg blir i jævlig godt humør av den videoen der. Må se den igjen, igjen og igjen. For en mann! 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Du må ikke bli for glad i han da. Han stikker sikkert om det kommer et bud fra en eller annen større klubb. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Man bestemmer ikke hvem man forelsker seg i. Det bare skjer, og jeg kan ikke gjøre noe for å forhindre det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ja, ja, venter bare på å skrive told ya. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det er neppe noen vits. Jeg har til gode å prate med noen Newcastle-supportere som forventer eller tror at Krul, Colo, Cabaye, Tiote og Ba blir lenge i klubben. Alle forventer at disse skal bli solgt for gigantiske summer ganske fort, og at Ashley skal hente inn nye, billige spillere. Som Newcastle-supporter går man bare og venter på neste skuffelse, for med Ashley så vet man at det kommer, og da er det viktig og kose seg så lenge ting varer. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det finnes så mange idioter på dette forumet! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det finnes så mange idioter på dette forumet! Jeg fant en rett over min post 8 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det er neppe noen vits. Jeg har til gode å prate med noen Newcastle-supportere som forventer eller tror at Krul, Colo, Cabaye, Tiote og Ba blir lenge i klubben. Alle forventer at disse skal bli solgt for gigantiske summer ganske fort, og at Ashley skal hente inn nye, billige spillere. Som Newcastle-supporter går man bare og venter på neste skuffelse, for med Ashley så vet man at det kommer, og da er det viktig og kose seg så lenge ting varer. Kjærlighet har ikke gjort deg blind i hvert fall, creds. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kjærlighet har ikke gjort deg blind i hvert fall, creds. Ikke enda. Man rekker ikke og komme seg så langt før Ashley gjør et eller annet dumt igjen. Litt trist, for jeg vil at forelskelsen skal vare for all tid. Lenke til kommentar
erlendeg Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 at folk begynner å se bildet Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Røykesluttreklamene til helsedirektoratet. Jævla røykere. 2 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 MacBook Proen min ble endelig sendt idag, lykke! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det finnes så mange idioter på dette forumet! Jeg fant en rett over min post Jeg og. MacBook Proen min ble endelig sendt idag, lykke! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det finnes så mange idioter på dette forumet! Jeg fant en rett over min post Jeg og. Det heter også, både i foran- og etterstilling! Dette irriterer meg like mye som østlendinger som sier "Hvem [objekt]"! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det finnes så mange idioter på dette forumet! Jeg fant en rett over min post Jeg og. Det heter også, både i foran- og etterstilling! Dette irriterer meg like mye som østlendinger som sier "Hvem [objekt]"! Hei, jeg heter Gavekort. Jeg har hatt en tøff oppvekst, og liker å korrigere andre. Takk! 7 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Oppdaget at jeg var i feil tråd, så beklager dette. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Koser meg med å lese på Aftonbladet og Expressens sportssider etter langrennet i dag, spesielt kommentarene :!: Så dere skal slippe bryderiet med å finne fram, her er en kjapp oppsummering: - Astmamedisin - Doping - Skitthug, Snörrthug, osv. - Betalte jurymedlemmer - En av tidenes skandaler, ikke bare innen idretten, men generelt også. - Olje! Masse olje! - Norrbagga=Fuskbagga - Petter burde bli utestengt fra all idrett! Er også glad for at Aftonbladet slår det stort opp at Sverige får ståtte i denne saken... AV NORGE!!! STOP THE PRESSES! Tilogmed Norge! Endret 5. januar 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei, jeg heter Gavekort. Jeg har hatt en tøff oppvekst, og liker å korrigere andre. Takk! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Brofist høres så jævlig gay ut. 6 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Bare du som tenker feil, BRO. Du har kanskje ingen bros. Stakkar. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå