Vowels Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Høy fem! Ingenting er bedre Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 4.2 MB/s på nedlastninger gjør meg ganske hyggelig og glad! Fibernett, I love you. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Zqmdv5iyIOY what is this kind of magic!?! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 4.2 MB/s på nedlastninger gjør meg ganske hyggelig og glad! Fibernett, I love you. 6 MB/s på kobber, fuck yeah Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 4.2 MB/s på nedlastninger gjør meg ganske hyggelig og glad! Fibernett, I love you. 6 MB/s på kobber, fuck yeah Sikker på du ikkje snakkar om bit no då? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) 4.2 MB/s på nedlastninger gjør meg ganske hyggelig og glad! Fibernett, I love you. 6 MB/s på kobber, fuck yeah Sikker på du ikkje snakkar om bit no då? Nope, 50 Mbit Helo, jeg vet hva jeg snakker om.... Endret 3. januar 2012 av Rudde93 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 what is this kind of magic!?! Maglev, simpelt konsept, mye vanskeligere å utføre på større skala. Vi har tog som bruker samme konsept. Tyske Transrapid kan komme seg opp i 500Km/t. Japanerne utvikler ett, med en toppfart som er litt høyere (581Km/t rekord). http://www.youtube.com/watch?v=NQyj-3C99bA MLX01 er selvfølgelig det kuleste Maglev lokomotivet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Deaktivert Facebook-kontoen. 1 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 "Deleting your Facebook is like running away from home. You're only doing it for attention and you'll be back in a day." 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det spørs på hvilken type person du er. Jeg har ikke registrert meg på Facebook, og jeg føler ikke at jeg går glipp av noe. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jo, men det er mange som bare klikker noen ganger og sletter facebooken sin fordi de synes synd på seg selv. De ønsker å bli savnet. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Tviler sterkt på at Coa er en slik person, etter innleggene jeg har lest av brukeren ihvertfall. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Haha, jeg synes nå verken synd på meg selv eller planleger noen snarlig gjenkomst. Facebook har mer vært et medium for informasjon enn noe annet, men jeg har innsett ulempene ikke veier opp for fordelene. 1 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 4.2 MB/s på nedlastninger gjør meg ganske hyggelig og glad! Fibernett, I love you. 6 MB/s på kobber, fuck yeah 9MB/s på kobber, fuck yea! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) The past and future only exist as thought in the present. Jeg har tenkt det der mange ganger, men virkelig ikke forstått det før nå. Endret 3. januar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 fint sitat, hvor er det fra? Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Gud bedre. Greier ikke å slutte å smile over hvor bra dette er. Hnnngh! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Tviler sterkt på at Coa er en slik person, etter innleggene jeg har lest av brukeren ihvertfall. Enig, men det var nå ikke rettet mot Coa heller. Endret 3. januar 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Generelt sett har du nok rett, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå