Rudde Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Alt er så interessant. Bare det å puste føles godt. TakK! Det er digg å puste! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er alltid digg å puste når man vil leve. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 At noen viser at de verdsetter deg eller dine handlinger. En kollega på jobb, kjæresten som venter hjemme (eller annen familie) og fremmede på gata. Noe så enkelt som et takk kan lyse opp en ellers grå dag. :-) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Alt er så interessant. Bare det å puste føles godt. Hva faen har du tatt? Har tatt selvtillit og en dose livsgnist. Vi må ta ei øl en gang. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har tatt selvtillit og en dose livsgnist. Sikker på du ikke blandet inn noe sopp? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ved nærmere ettertanke synes jeg litt synd i meg selv som antyder at når noen tilfeldigvis får litt ekstra livsglede og inspirasjon har de automatisk brukt rusmidler. SÅ grå er ikke hverdagen! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Har tatt selvtillit og en dose livsgnist. Sikker på du ikke blandet inn noe sopp? For å si det enkelt: Jeg ble dumpa. Blir nesten euforisk av det... Merkelig. Har skjedd før også. Alle mulighetene som åpner seg, og alt man kan gjøre i verden er overveldende. Vi må ta ei øl en gang. Helt klart! Endret 3. januar 2012 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Alle mulighetene som åpner seg, og alt man kan gjøre i verden er overveldende. That's the spirit! Drit i kvinnfolk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har tenkt det! Forhold suger livskraften ut av meg tydeligvis. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nye pc deler er sendt fra komplett, og på vei Håper det er Intel/Nvidia det går i! Hvorfor spiller det noen rolle for deg hva slags maskinvare han har? Kjæresten min gjør meg glad. Så får jeg sannsynligvis lov til å gi blod i dag, det gjør meg også glad. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Pc deler i hus! Dytte i seg litt mat, så montere! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ting som gjør meg glad... Diskusjon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er større fan av Kverulering, men ok. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er størst fan av skittkasting. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er slik "diskusjoner" her på forumet av og til kan virkes ut som, ja. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er slik "diskusjoner" her på forumet av og til kan virkes ut som, ja. :!: Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Zqmdv5iyIOY 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå