Slimda Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Glassflaske er overvurdert. Fakta. Det er ikke superduperbedre enn vanlig brus i plastflaske. Det er litt bedre, men folk hyller det som neste jesus, moses og muhammed. Derav overvurdert. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jo, det er superduperbedre enn vanlig brus i plastflaske!!!! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 For en gangs skyld er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jo, det er superduperbedre enn vanlig brus i plastflaske!!!! Er sikker på at du ikke hadde merket forskjellen om man tok en blindtest. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Joda, glassflaskebrus er mye freshere, i hvertfall dahls sin julebrus. Vil tro det gjelder all brus. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Glassflaske er overvurdert. Fakta. Det er ikke superduperbedre enn vanlig brus i plastflaske. Det er litt bedre, men folk hyller det som neste jesus, moses og muhammed. Derav overvurdert. Jeg foretrekker glassflaske, men jeg hyller det ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Glassflaske er overvurdert. Fakta. Det er ikke superduperbedre enn vanlig brus i plastflaske. Det er litt bedre, men folk hyller det som neste jesus, moses og muhammed. Derav overvurdert. You said it. Jeg syns ærlig talt ikke brus på glassflaske smaker mye annerledes enn på plastflaske. Eneste er at det er lettere å holde kaldt. Smaken er det ikke stor forskjell på. Og selv liker jeg ikke å drikke direkte av glassflaske, siden det er en slags metallisk smak utav brusen da. Dessuten er glassflasker mindre, og dyrere. Endret 1. januar 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Finfin nyttårsaften igår! Hadde ikke passet meg å være fattig.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Tror du kunne lært mye av å være fattig, gitt... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Vel, nå er det også forskjell på å være rik, og å ha rike foreldre... 9 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 SKulle gjerne vært rik vi har ikke råd til å kjøpe mat i hele januar nå vi. Da blir vi tynne til sommeren, da. Det er jo hyggelig. Det som gjør meg glad er at nå er julen ferdig og vi kan gå tilbake til normalt igjen!! Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Om jeg hadde vært rik på penger så hadde ikke jeg vært den personen jeg har endt opp med å bli i dag så det gjør meg hyggelig og glad da jeg liker meg selv veldig godt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Om jeg hadde vært rik, så hadde jeg tjent dem selv, respektert pengene og investert dem! Bærumsgutter er ikke rike, de er bortsjemte. Lær forskjellen. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hadde ikke brydd meg om hvordan jeg ble rik. Om jeg fikk dem eller vann dem i lotto uten å gjøre en ting for dem, hadde det vært perfekt. Oh yes! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hadde ikke brydd meg om hvordan jeg ble rik. Om jeg fikk dem eller vann dem i lotto uten å gjøre en ting for dem, hadde det vært perfekt. Oh yes! Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Takk takk! kan jo også finne meg en rik mann og tyne han for litt penger. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Vel, nå er det også forskjell på å være rik, og å ha rike foreldre... Joda, men jeg er hvertfall ikke lat og ligger på raua. Studerer på heltid og har to jobber utenom. 50% stilling i den ene og to ganger i måneden på den andre. Har ikke en helg frem til juni for jeg har fri. FEELS GOOD MAN. Men nå bruker jo ikke jeg en krone av det jeg tjener da, prøve meg på bilimport til sommeren Takk takk! kan jo også finne meg en rik mann og tyne han for litt penger. Tvilsomt. Endret 1. januar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Finfin nyttårsaften igår! Hadde ikke passet meg å være fattig.. Ellers liker jeg at det fortsatt er noen dager til med ferie for meg 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Tvilsomt, njet. Simpleste saken i verden. Mannfolk er så lettlurte. Lenke til kommentar
Populært innlegg Analmeth Skrevet 1. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2012 Kun skjøger som selger fitta si til rike menn for å smake på rikdommen deres. 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå