Vertical^ Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Nye sko og "drifting" med gaffeltruck! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har vi det? Jeg ser på TV nå, og lyden er høyere i reklamepausene. Selve lydstyrken er faktisk uendret, de har ikke lov til å øke volumet. Istedet har de mikset lyden, forandret dynamikken så lyden blir "kraftigere". Omtrent samme prinsipp som "loudness" på bilradioen. Irriterende er det likevel, skal si meg veldig enig i det. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Er ikke misbruk av loudness omfattet av denne loven? Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 At jeg endelig har klart å somle meg til å opprette en bruker på diskusjon.no Nå skal jeg virkelig kose meg! : ) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Fikk en bot på 1500 i sommer fordi jeg kjørte uten hjelm på skuter. Har ikke sett noe til den enda. Tror systemet faila! Bare synd at den boten gjorde meg samfunnsfiendtlig og er kilden til all min depresjon. Den planta et giftig frø i meg. Men hvis systemet faila er jeg jo egentlig kurert. Nice. Har ved et par anledninger fått regninger som mangler betalingsfrist. Vel, systemet faila der og. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Da må jeg si gratulerer! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 At jeg endelig har klart å somle meg til å opprette en bruker på diskusjon.no Nå skal jeg virkelig kose meg! : ) This is not the fun you are looking for. On topic: At jeg har spist min egen vekt i nøtter, lefser, konfekt og akevitt Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Endelig fått lønn!!! 1 uke på etterskudd... fuckings svensker Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 at jeg snart skal få arbeidsavklaringspenger for å diskutere på diskusjon.no Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Jeg gjør det gratis jeg. Duh. Endret 30. desember 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 At Dexter S06E12 var jævlig bra. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Eksistensen er meningsløs. Derfor er problemene mine også det. Godt. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Eksistensen er meningsløs. Derfor er problemene mine også det. Godt. Det kan ikke stemme. Jeg føler det motsatte. Godt. Endret 30. desember 2011 av Pungrotta Crash Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Å basere det på hva man føler er irrasjonelt. Godt. Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 og shoppe ofc. :-) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 September When! Endelig kommet meg til å kjøpt "Mother I've Been Kissed" igjen etter at den forsvant på mystisk vis for noen år siden... "Not impressed, not impressed..." Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Landon Donovan tilbake i to måneder! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Helg! helg! helg! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har vi det? Jeg ser på TV nå, og lyden er høyere i reklamepausene. Selve lydstyrken er faktisk uendret, de har ikke lov til å øke volumet. Istedet har de mikset lyden, forandret dynamikken så lyden blir "kraftigere". Omtrent samme prinsipp som "loudness" på bilradioen. Irriterende er det likevel, skal si meg veldig enig i det. Loudness blir dessverre ofte satt i en fjortiss-bås av noen audiofile, men Loudness er faktisk en teknologi som skal kompensere for lavere lydtrykk ved å modifisere frekvens-responsen. Så ikke vær redd for å skru på "Loudness", det er ikke det samme som "Overdrive" eller "Ultra Bassboost". Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg kjører Loudness, Bassfrekvenser opp, diskant litt ned, samt Active Hyper Bass Overdrive på. Og så hører jeg på Sigmund Groven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå