Amberlamps Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Sjefen min! Jeg har en parkeringsplass midt i sentrum, og det er alltid et problem å parkere for meg fordi budbiler slenger seg der de vil. Jeg vil jo Ikke ha en ripe i min bil! Sjefen min kjefta som bare det på de, og jeg fikk lagd meg en svæær plass Budbilene ønsker min plass, så det kan være at jeg får egen parkering innendørs. Den kan jeg bruke hele døgnet som det passe meg da.... Åå, krysse fingrene! Noen fordeler må man ha som student og deltidsansatt...lol Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Cracked after hours Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Fantastisk reklame. Om alle selskap hadde vært like kreativ... Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Du gjør det du må gjøre med bæsj som sitter fast i dassen. Enten prøver du deg med dobørsten (det blir helt jævlig grisete og du må holde på i en halvtime før du får til noe) eller så må du ta en pose på hånden og plukke opp bæsjen og kaste den i søpla. Your choice Du må være jævla svær i ræva eller så har du jævla lang tarm. Det problemet har jeg aldri fått og aldri hørt om noen andre enn du som har det. Syns synd på deg. JEg synes det var artig og det som er artig gjør meg også glad og jeg synes også at det er hyggelig (på en måte!) Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 En kombinasjon av overnevnte, pluss at dassen vi har hjemme har veldig små rør i forhold til "vanlige" doer. Pluss at magen min er litt kødden hvis jeg ikke spiser akkurat rett. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Min nye pizzasjappe oppfyller følgende krav: - Serverer gratis kaffe mens man venter på takeaway - Bytter ut grønnsak med kjøtt uten ekstra kostnad (paprika mot skinke) - Hvitløksaus gratis Jeg fikk til og med tilbud om å ta med meg avisen jeg satt og bladde fraværende i. Jeg elsker disse gutta 4 Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/291793/ Dette må være det mest episke fra NRK gjennom tidene! Satan så bra! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Gjenopprettet kontakt med en veldig hyggelig person som jeg snakket litt med en del måneder tilbake. Det gjør meg glad. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kjører mot Sverige om ca 8 timer. Blir hardt å stå opp men får satse på man er i humør så det blir en bra tur. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Fikk en bot på 1500 i sommer fordi jeg kjørte uten hjelm på skuter. Har ikke sett noe til den enda. Tror systemet faila! Bare synd at den boten gjorde meg samfunnsfiendtlig og er kilden til all min depresjon. Den planta et giftig frø i meg. Men hvis systemet faila er jeg jo egentlig kurert. 3 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Min nye pizzasjappe oppfyller følgende krav: - Serverer gratis kaffe mens man venter på takeaway - Bytter ut grønnsak med kjøtt uten ekstra kostnad (paprika mot skinke) - Hvitløksaus gratis Jeg fikk til og med tilbud om å ta med meg avisen jeg satt og bladde fraværende i. Jeg elsker disse gutta I Oslo? Og i så fall, HVOR!? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 At jeg tilfeldigvis hadde billett når det var kontroll på bussen *high five Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Min nye pizzasjappe oppfyller følgende krav: - Serverer gratis kaffe mens man venter på takeaway - Bytter ut grønnsak med kjøtt uten ekstra kostnad (paprika mot skinke) - Hvitløksaus gratis Jeg fikk til og med tilbud om å ta med meg avisen jeg satt og bladde fraværende i. Jeg elsker disse gutta I Oslo? Og i så fall, HVOR!? Trondheim, gitt Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Erotisk drøm hvor Angelina Jolie (The young and hot version, mind you) suger pikken min. Them lips!! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Fikk en bot på 1500 i sommer fordi jeg kjørte uten hjelm på skuter. Har ikke sett noe til den enda. Tror systemet faila! Bare synd at den boten gjorde meg samfunnsfiendtlig og er kilden til all min depresjon. Den planta et giftig frø i meg. Men hvis systemet faila er jeg jo egentlig kurert. du er nesten som the joker Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Ahh, kjøpt meg Razer Orochi. Endret 29. desember 2011 av Pungrotta Crash Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Obama Signs TV Commercial Volume Law Håper på en slik lov i Norge også. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Obama Signs TV Commercial Volume Law Håper på en slik lov i Norge også. Vi har det i Norge, lol. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Erotisk drøm hvor Angelina Jolie (The young and hot version, mind you) suger pikken min. Them lips!! Fyfaen, slike drømmer er konge! 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har vi det? Jeg ser på TV nå, og lyden er høyere i reklamepausene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå