Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter her og slapper av, hører på verdenes beste band, Kagrra, og føler meg toppers. Det må sies og være en god greie. Det faktum at jeg har en hårsveis som gjør at jeg lett kunne sklidd rett inn i Backstreet Boys gjør ikke ting noe værre. Suksess!

Lenke til kommentar

At ting løser seg litt opp når det står på som verst!

Nå har jeg fikset problemene med tog og fant ut at jeg har muligheten til å slippe å betale 6000kr i flybilletter for å ha et møte i noen timer. Nå gjenstår det bare at forsvaret ikke kommer til å kreve sesjon del 2 av meg, mens jeg bor i Wales!

Hadde jeg ikke hatt muligheten til å fikse toget, måtte reist opp til Nordland dagen etter at jeg var tilbake i Wales, måtte betalt 6000kr i billetter, måtte møtt opp til sesjon del 2 her i Rogaland og alt dette i eksamens-tiden, så hadde jeg vært på randen til nervøst sammenbrudd grunnet overbelastning.

God kapitalistisk vintertid gavegivning-sesong til alle!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det faktum at jeg har en hårsveis som gjør at jeg lett kunne sklidd rett inn i Backstreet Boys gjør ikke ting noe værre. Suksess!

Jeg forlanger bilde.

hyggelig: 26 herlige varmegrader inne. Ahhh.

Lenke til kommentar

Det faktum at jeg har en hårsveis som gjør at jeg lett kunne sklidd rett inn i Backstreet Boys gjør ikke ting noe værre. Suksess!

Jeg forlanger bilde.

Hah! Drøm videre. :tease:

hyggelig: 26 herlige varmegrader inne. Ahhh.

Må være noe sånt her og. Drøyt varmt. Hjelper ikke at jeg sitter med en tykk genser og lue. Tror jeg skal dø.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Må være noe sånt her og. Drøyt varmt. Hjelper ikke at jeg sitter med en tykk genser og lue. Tror jeg skal dø.

Ser ærlig talt ikke problemet. Kle av deg. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...