Kea Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 At jeg faktisk gleder meg til julaften for første gang på 5 år. At jeg endelig har kommet i julestemning, som er en virkelig humør-boost. At jeg gleder meg mer til å gi gaver enn å få gaver. At jeg er blitt mye mindre egoistisk enn jeg var før. Før var jeg førnøyd så lenge jeg hadde det bra. Nå bryr jeg meg mer om andre enn jeg bryr meg om meg selv. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 At jeg er blitt mye mindre egoistisk enn jeg var før. Før var jeg førnøyd så lenge jeg hadde det bra. Nå bryr jeg meg mer om andre enn jeg bryr meg om meg selv. Og dette er du fornøyyd med? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 At jeg er blitt mye mindre egoistisk enn jeg var før. Før var jeg førnøyd så lenge jeg hadde det bra. Nå bryr jeg meg mer om andre enn jeg bryr meg om meg selv. Og dette er du fornøyyd med? Kloke ord... 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Wa5B22KAkEk Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Stikker ned til hytta til imorgen med ei jente jeg har vært med to ganger. SATSE PÅ HULL... Tenk før i tiden, når vi var små, da var vi fornøyde med null hull etter å ha vært hos tannlegen, nå er alt mannfolk vil ha hull (Og jeg er ganske enig med deg:P) Klamydia satte en stopper her. I helvette. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Gud å tragisk Dophuer hele gjengen Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Gud å tragisk Dophuer hele gjengen Føler meg truffet her. Sangen er forøvrig ganske god 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Føler meg truffet her. This. MPD gjør meg faktisk utrolig glad, og at Wine + EVE fungerer knirkefritt nå. Endret 22. desember 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 VLC sin logo har fått en nisselue på "kjegla" 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Stikker ned til hytta til imorgen med ei jente jeg har vært med to ganger. SATSE PÅ HULL... Tenk før i tiden, når vi var små, da var vi fornøyde med null hull etter å ha vært hos tannlegen, nå er alt mannfolk vil ha hull (Og jeg er ganske enig med deg:P) Klamydia satte en stopper her. I helvette. Hahahah eid Gud å tragisk Dophuer hele gjengen Føler meg truffet her. Sangen er forøvrig ganske god Du røyker rev altså? Og nei det er den ikke Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 At dama kommer til meg denne jula om bare 6 dager gleder meg Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Gud å tragisk Dophuer hele gjengen Føler meg truffet her. Sangen er forøvrig ganske god Du røyker rev altså? Og nei det er den ikke Nja, ikke så mye rev, gått mye av spurv og gaupe i det siste. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 At jeg er blitt mye mindre egoistisk enn jeg var før. Før var jeg førnøyd så lenge jeg hadde det bra. Nå bryr jeg meg mer om andre enn jeg bryr meg om meg selv. Og dette er du fornøyyd med? Ja. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Happyland adventures Xmas edition. Nostalgi+julestemning Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ler meg skakk av denne her Twas the nizzle before Christmizzle, when all through the hizzle Not a creature was stirring, not even a mizzle; fo shizzle The stocking caps were worn by the homies with care, In hopes that St. Nizzle soon would be there; The bitches and hoes were up all snug in their beds, While visions of bling sparkled on their heads; And mamma with her swag, and me in my cap, Had just settled down for a long ass nizzle, When out on the stoop some bitch came around, I sprang from my crib, to knock this fool down. Awizzle to the window I flew like the Flash, Tore open this bullshit and threw out the trash. The moon had her fine titties glistening on the snow Damn son, now I gotta clean this up too yo, When, what to my wondering eyes should appizzle, But a tinyass sleigh, and eight tinyass reindizzles, With a little old pimp, so lively and quick, Woah wait, hold up one moment, is that St. Nick?! Faster than shots in a bar his homies they came, And he whistled, and shouted, and called them by name; “Yo, Dasher! Hey, Dancer! Damn, Prancer and Vixen! Yo, come on, Comet, Cupid , Donder and Blitzen! To the windows! to the walls! Now run bitches! Run bitches! Goddamn y’all!” But I heard him shout, fore he flew outta sizzle, “Happy Christmas to all, and to all a good-nizzle.” Fo shizzle. 3 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Stikker ned til hytta til imorgen med ei jente jeg har vært med to ganger. SATSE PÅ HULL... Tenk før i tiden, når vi var små, da var vi fornøyde med null hull etter å ha vært hos tannlegen, nå er alt mannfolk vil ha hull (Og jeg er ganske enig med deg:P) Klamydia satte en stopper her. I helvette. Hahahah eid Ja jævlig good shit. Første gang jeg drakk alkohol også. Skulle jo ha henne full. Det funka, men ja... buzzkill. Hun kjørte også bilen min helt hjem også, jeg satt der som en jævla passasjer. Edit: tror jeg er i feil tråd egentlig Endret 23. desember 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Stikker ned til hytta til imorgen med ei jente jeg har vært med to ganger. SATSE PÅ HULL... Tenk før i tiden, når vi var små, da var vi fornøyde med null hull etter å ha vært hos tannlegen, nå er alt mannfolk vil ha hull (Og jeg er ganske enig med deg:P) Klamydia satte en stopper her. I helvette. Hahahah eid Ja jævlig good shit. Første gang jeg drakk alkohol også. Skulle jo ha henne full. Det funka, men ja... buzzkill. Hun kjørte også bilen min helt hjem også, jeg satt der som en jævla passasjer. Edit: tror jeg er i feil tråd egentlig Hun har klamydia, og kjørte deg hjem mens hun var full? Lol, nice catch.. Endret 23. desember 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Rickrollet Radio Sandnes! Deilig å være litt barnslig av og til! 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Stikker ned til hytta til imorgen med ei jente jeg har vært med to ganger. SATSE PÅ HULL... Tenk før i tiden, når vi var små, da var vi fornøyde med null hull etter å ha vært hos tannlegen, nå er alt mannfolk vil ha hull (Og jeg er ganske enig med deg:P) Klamydia satte en stopper her. I helvette. Hahahah eid Ja jævlig good shit. Første gang jeg drakk alkohol også. Skulle jo ha henne full. Det funka, men ja... buzzkill. Hun kjørte også bilen min helt hjem også, jeg satt der som en jævla passasjer. Edit: tror jeg er i feil tråd egentlig Hun har klamydia, og kjørte deg hjem mens hun var full? Lol, nice catch.. VAR JO EDRU DAGEN ETTER. Men ja, good catch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå