Ntaw Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Spotify er så deilig at øynene mine ruller opp i bakhodet mitt så fort jeg får på meg head-settet mitt. Ahhhhhh! AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! OMFFGFGGGGGGG, yes! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Å sove middag er meget undervurdert. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hesteparkering på jobb. Endelig kan jeg ri til jobb. Deilig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Spotify er så deilig at øynene mine ruller opp i bakhodet mitt så fort jeg får på meg head-settet mitt. Ahhhhhh! >not a daemon 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hesteparkering på jobb. Endelig kan jeg ri til jobb. Deilig. Det... Det er bare så tøft at eg gir opp internett for i dag. Fuck it, I'm out. Badass level maxed out. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Hesteparkering på jobb. Endelig kan jeg ri til jobb. Deilig. Hooray! Endret 21. desember 2011 av Hestejente99 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Å bli bombadert med kommentarer på soundcloud. Det gjør livet mitt så flott altså. Om det ikke er for erkjennelse, så er det hvertfall en bekreftelse på at jeg har fått til noe i år. Jeg blir kanskje ikke bombadert akkurat, men det blir mer og mer. Endret 21. desember 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Å bli bombadert med kommentarer på soundcloud. Det gjør livet mitt så flott altså. Om det ikke er for erkjennelse, så er det hvertfall en bekreftelse på at jeg har fått til noe i år. Jeg blir kanskje ikke bombadert akkurat, men det blir mer og mer. Link? Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Link? Nice! Høyres veldig ut som typisk spel-musikk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Link? Veldig, veldig bra musikk! Er veldig mye det samme jeg kunne tenke meg selv å forsøke å lage, men du har faktisk gjort det. EDIT: Legg merke til "forsøke", jeg tror aldri jeg vil være i stand til å lage noe i nærheten av dette. Endret 21. desember 2011 av Coffey Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Takker til begge dere altså. EDIT: Legg merke til "forsøke", jeg tror aldri jeg vil være i stand til å lage noe i nærheten av dette. Joda, det skal ikke så mye til for å lage sånn musikk, jeg er jo ikke på et veldig høyt nivå enda. Man må bare starte et sted. Vil absolutt anbefale deg å prøve, bare litt øving som skal til! Endret 21. desember 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Stikker ned til hytta til imorgen med ei jente jeg har vært med to ganger. SATSE PÅ HULL... 6 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ingen som har spurt hva jeg ønsker meg til jul. Hva ønsker du deg til jul, Gypsy? Nå redda jeg nok julen din. Herregud! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg fant min 200 mW grønn-laser! 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Stikker ned til hytta til imorgen med ei jente jeg har vært med to ganger. SATSE PÅ HULL... Tenk før i tiden, når vi var små, da var vi fornøyde med null hull etter å ha vært hos tannlegen, nå er alt mannfolk vil ha hull (Og jeg er ganske enig med deg:P) 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Nesespray er verdens vakreste ting. Otri-WIN. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Å få komplimenter på sminka mi når eg er på jobb. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Endelig juleferie! Fikk fri en dag tidligere siden det er litt stille på jobb for tida. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Satt på busstoppet å venta på bussen hjem etter å ha vært på jobb i hele dag, da det plutselig stopper en buss der det ramler ut rundt 20 fulle, lettkledde nissejenter. Made my day Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå