Patrick123 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hest er best på midten, sånn midt mellom kjeften og dritten... Magen? 500 kilo muskler og bein med hjerne som en plommestein. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Flotte greier. Nå gjenstår en lignende dom for redusert fartsgrense pga. anleggsvirksomhet. Altså når idiotene har "glemt" å fjerne 50-skiltene etter endt arbeidsdag. Indeed. Dette mistet jeg lappen på i 5mnd og 10.000 i bot. På en søndag kveld med null veiarbeid. Norge. Jeg ble bare deprimert av å lese dette. Etter en slik voldtekt må du jo ha store traumer. Føler med deg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Flotte greier. Nå gjenstår en lignende dom for redusert fartsgrense pga. anleggsvirksomhet. Altså når idiotene har "glemt" å fjerne 50-skiltene etter endt arbeidsdag. Indeed. Dette mistet jeg lappen på i 5mnd og 10.000 i bot. På en søndag kveld med null veiarbeid. Norge. Ta det til retten! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ta det til retten! Skulle gjerne gjort det, men er litt for sent nå. De 5 mnd har gått, jeg har betalt og fått igjen førerkortet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hadde en fæl rustflekk på bilen, så jeg fikk en fyr til å fikse det for meg. Leverte bilen 2-3 uker før 18-års dagen min (6. november) for å være sikker på å få den tilbake før jeg fikk lappen. Dette tok da mye lenger tid enn forventet, så jeg fikk ikke bilen tilbake før i dag. Men det som er hyggelig, er at jeg strøyk på oppkjøringa en gang, men klarte det i dag Herlig følelse å klare lappen, og høre at jeg kan hente bilen samme dag. Så dette er vel en av de beste dagene jeg har hatt på utrolig lenge! 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg har gitt bud på en nettauksjon, men oppdaget senere at det ikke var et spesiellt godt tilbud. Nå er jeg overbudt, så jeg slipper å kjøpe den Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 "PENITENTIAM AGITE" Dungeon Keeper. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Julebord både på fredag og på lørdag Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ferdig med alt som heter tentamen Hvertfall i 2011! Tror det gikk ganske bra på matten i dag. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ferdig med alt som heter tentamen Hvertfall i 2011! Tror det gikk ganske bra på matten i dag. 15 år? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja ... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Håper ikke dere er rammet av dette, da: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=10032380 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Mennesker som hjelper meg gjennom dagen når den er litt vanskeligere enn ellers. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Vinteren er endelig kommet til lille Florø også. 15 cm snø på én natt. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tool. Fyttihelvete det er så bra! 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja ... Du er ikkje åleine. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 At jeg endelig, etter 3 uker(!), fant ut ut hvem dette er! http://www.youtube.com/watch?v=7gTgqM-7Q0I&feature=related Lenke til kommentar
ThinRedLine Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 I kalde Norge synes jeg det er hyggelig bare man får et "hei" og et smil eks. man f.eks handler. Ofte det sitter umotiverte sjeler bak kassa som knappt gidder se opp. Positive mennesker. Smitter over. Altfor få av dem, desverre. Folk som viser medmenneskelighet. Ofte er det de små tingene. Som personen foran i køen med en gedigen handlevogn slipper deg foran når man selv har kun et par småting. Det er faktisk ikke så vanlig, nok av sure og bastante elefanter som stamper i gulvet og tviholder på at dem var først i køen. Folk som faktisk ser ut til å verdsette at man er høflig og sier takk. Alt fra den man slipper forbi i køen til den man holder døren oppe for. Skal inrømme at jeg ofte har vært fristet til å bare slenge døren igjen foran trynet på enklelte.. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Tool. Fyttihelvete det er så bra! Oh yes! Swamp Song anbefales! http://www.youtube.com/watch?v=M-hZ8TV0ypE 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå