Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Den der er faktisk veldig god. Smakte på den for første gang i fjor. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Den er selvfølgelig best. Knallgod! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Julebrus skal være rød! 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Ikke denne diskusjonen igjen... Gikk lei i fjor. Ontopic: Nye EVE logon soundtracket er herlig! http://www.youtube.com/watch?v=N6N2-Vj2Jgo Bare synd jeg ikke har betalt for EVE på flere måneder. Endret 5. desember 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Du har rett! Vi skal ikke diskutere. Nettopp fordi rød julebrus er det eneste svaret, og alle vantro skal dømmes til evigheten i helvete! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er gøyere å diskutere jødekonspirasjoner enn julebrusfarge. Sier sitt. Lenke til kommentar
xPoperz Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Julebrus skal være rød! Tror du har misforstått, julebrus skal være godt! 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 At det finnes nesten 30 000 innlegg med ting som gjør folk glade. Her på diskusjon alene Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) At jeg har hatt en fin oppvekst, har god helse, familie og venner, samt en jobb jeg liker. Yei! Edit: Og selvfølgelig god mat. Jeg elsker mat Endret 5. desember 2011 av Akse 1 Lenke til kommentar
xPoperz Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) At ERROR blir glad på grunn av at det finnes nesten 30 000 innlegg med ting som gjør folk glade. Edit: Og selvfølgelig pinnekjøtt. jeg elsker pinnekjøtt Endret 5. desember 2011 av xPoperz Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Julebrus skal være rød! Tror du har misforstått, julebrus skal være godt! Nei! Julebrusen var alltid rød før alle de bruningene kom og dro med seg den jævla champagne-smaken sin! Snart kommer all brus i Norge til å være champagne! Norge for rød julebrus! Brun julebrus kan dra seg til helvete tilbake til Champagne-brus! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det er hvitt ute! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nei! Julebrusen var alltid rød før alle de bruningene kom og dro med seg den jævla champagne-smaken sin! Snart kommer all brus i Norge til å være champagne! Norge for rød julebrus! Brun julebrus kan dra seg til helvete tilbake til Champagne-brus! Bært bært! Nå er du på bærtur. Julebrusmarkedet er eldre enn deg, og består av oransje, rød og brun julebrus. Veldig mange lokale varianter å finne. Rød julebrus er "eventyrbrus", brun er "champagne" og oransje vet jeg ikke. Sikkert kreft. 6 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Frisørlærlinger. Frisører som var frisørlæringer sist måned, og nå skal klippe meg som en "ordentlig" frisør. De kan virkelig ikke yrket sitt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hehe, du må jo time det inn mens de faktisk er lærlinger. Jeg fatter ikke hvorfor noen ikke vil bruke lærlinger. Er jo halv pris, håret blir like bra klipt, en erfaren frisør går over på slutten og sjekker at alt er i orden uansett. Også er det som regel søte jenter. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ofte synes jeg at frisørlærlinger gjør en bedre jobb. Dette pga at de ikke har rukket å bli automatiserte ennå, og derfor grundigere til verks. Tar dog litt lenger tid. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Skulle vært hjemme om dagen skjønner jeg, fikk nylig tilbud om gratis klippetime hos lærling. Endret 6. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nei! Julebrusen var alltid rød før alle de bruningene kom og dro med seg den jævla champagne-smaken sin! Snart kommer all brus i Norge til å være champagne! Norge for rød julebrus! Brun julebrus kan dra seg til helvete tilbake til Champagne-brus! Bært bært! Nå er du på bærtur. Julebrusmarkedet er eldre enn deg, og består av oransje, rød og brun julebrus. Veldig mange lokale varianter å finne. Rød julebrus er "eventyrbrus", brun er "champagne" og oransje vet jeg ikke. Sikkert kreft. Ååååååååååååååh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå