Vowels Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Alle julesanger er dritt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Alle julesanger er dritt. Tull. Er nok litt klassisk av meg, jeg og Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Alle julesanger er dritt. Du må sjekke ut Bieber sitt julealbum Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Alle julesanger er dritt. Du må sjekke ut Bieber sitt julealbum Du burde sjekke ut julealbummet jeg posta på forrige side. Sikker på at du vil like det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Problemet med julesanger er at de blir spilt på repeat hver eneste jul. Jeg er lei for lenge siden. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Dere bør sjekke ut Xmas Massacre på iTunes. Blant annet svogeren min er med, de tar en julesang for seg hvert år, så pønker de de opp Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Jepp, thats the dudes Hadde glemt at de er på spotify også. Vet ikke om årets låt har kommet på spotten men Endret 4. desember 2011 av TMK9C Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 , og denne er perfekte eksempler på gode julesanger. Alt annet suger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Tror du har gått glipp av denne Necro; Perfekt for din smak. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Alle julesanger er dritt. Du må sjekke ut Bieber sitt julealbum Du burde sjekke ut julealbummet jeg posta på forrige side. Sikker på at du vil like det. Har ikke spotify. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Skaff deg Spotify? Evt hør på litt av sangene her Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Tror du har gått glipp av denne Necro; Perfekt for din smak. Mjeh. Hater Mariah Carey. Holder meg til god musikk. Lenke til kommentar
Populært innlegg Pungrotta Crash Skrevet 5. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2011 I dag har jeg vært en mann. Har blitt mobbet av den samme personen nå i 2 år og tok endelig saken i egne hender! Han har alltid hatt en liten "gjeng" rundt seg, så har ikke turt noe før i dag. Plutselig i dag fikk jeg et lite "kick" når han kalte meg en feit taper. Det skulle han ikke ha sagt. Dro til han alt jeg kunne i juvelene, ansiktet, ryggen og gud vet hva. Han begynte å gråte som faen, han prøvde å ta igjen, men dessverre så klinte jeg til dritten en gang til. Så var det gjort. Føltes godt Fikk heder og ære av de andre klassekameratene! Ble utvist i 4 dager og nedsatt oppførsel. Han måtte til legevakten :!: Det var verdt det! 12 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Godt for deg! Det er veldig terapeutisk å få ut sinnet sitt på mobberen, og det vil nok få han til å tenke seg en ekstra gang om før han tyr til mobbing igjen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Still, vold er bare en midlertidig løsning. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Støtter egentlig ikke vold, men... Bra gjort!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå