Takkformeg Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Pakkiser i mercedeser som kjører bak meg i p hus, legger bilen sidelengs, for så å vise meg baklyktene, så kjører de forbi meg og legger forbi min mildt sagt steingale kompis i en chippa 320, han i innersving, pakkisen i yttersving, BMW'en dønn sidelengs, merca slepper, vi så ikke mer til han den kvelden... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Er forøvrig utrolig glad for at jeg fikk unnagjort 7 timer effektivt arbeid på dokumentasjonen til halvårsoppgaven min! Lurer på om det er en asiater i meg som våkner. Endret 4. desember 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Å nå nye mål. Fantastisk følelse. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Å kose seg med minecraft Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Å komme på hvor ofte diskusjon.no var nede før, og aldri er nede lenger! 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Var på Statoil i går, og han som sto i kassa (det var sjefen) ga meg en haug sjokoladeboller gratis. Det syns jeg var hyggelig. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 De hadde ligget der hele døgnet og mugnet. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Å du så kanskje sulten ut. Endret 4. desember 2011 av Amberlamps 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jepp, jobbet tidligere på bensinstasjon og all mat man gir ut skal egentlig kastes. Ingenting er som å servere en grønn ihjelkokt wienerpølse til frekke fulle mennesker. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Så, beklager Therawyn, men du må nok se frem til en måned med salmonella, e. coli, diaré, gamle ballehår og sædrester i munnviken og AIDs. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 ...Og hull i tennene etter å ha spist for mange søtsaker! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg tror mannen bare var snill Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Irrasjonell og urealistisk optimisme. Bollene var mugne og støvete. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det finnes kun én julesang, og det er denne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Blir litt kjedelig å ha én sang på repeat i hele jula. Jeg er ikke Datasmurf, liksom. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Blir litt kjedelig å ha én sang på repeat i hele jula. Med mindre det er denne. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Blir litt kjedelig å ha én sang på repeat i hele jula. Jeg er ikke Datasmurf, liksom. Du er inne på nye, selv pleier jeg å mikse det litt opp med Fairytale of New York - Radio Edit og Fairytale of New York - Single Version. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Er det bare jeg som er litt mer klassisk når det kommer til jul? Oslo Domkor – Deilig Er Jorden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå