Patrick123 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 At naboen min sitter og gråter i stedetfor å spille dundrende techno! Endelig litt stillhet http://www.youtube.com/watch?v=GJkwGhbKRVI Damn it, I'm in that weird part of Youtube again. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Akkurat for øyeblikket er jeg fylt med en total, indre ro. Slik har jeg ikke følt det på lenge. Det kommer ikke til å vare lenge, men jeg nyter det så lenge jeg kan. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=bpBP9dALcWw Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Gjensyn med Rhino i kveld. Blir bra! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Equalify gjør meg glad! Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 De tre-fire siste sidene av Ting som irriterer så grenseløst-tråden gjør meg ganske glad. Grei underholdning. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Helt til det ble fjernet... Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Google gjer meg glad Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Pft, nye YouTube hører hjemme i "Ting som irriterer"-tråden. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Nye YouTube Enig der. Ser mye bedre ut nå enn før. Før var det stusselig og trist. Nå har de faktisk fått det til å se ut som en skikkelig side. 2 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Youtube har blitt svært mykje betre, og Google bar er og genialt. Brukar google-tjenester til nesten alt no. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=6ZyB4MKNF2M Stått på repeat i hele dag. Perfekt! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 At jeg "vant" i julekalenderen på jobben i dag. Eller egentlig i morra da. Fikk et svært fenalår og en flaske vin. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Nye YouTube Enig der. Ser mye bedre ut nå enn før. Før var det stusselig og trist. Nå har de faktisk fått det til å se ut som en skikkelig side. Eneste negative er at bare litt over halvparten av skjermplassen blir brukt ved 1920*1XXX. Begynner jo å bli temlig standard det nå. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Nye YouTube Enig der. Ser mye bedre ut nå enn før. Før var det stusselig og trist. Nå har de faktisk fått det til å se ut som en skikkelig side. Helt uenig. Skulle ønske Google kunne lage ett YouTube-design som var minimalistisk, simpelt og effektivt. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Nye YouTube Enig der. Ser mye bedre ut nå enn før. Før var det stusselig og trist. Nå har de faktisk fått det til å se ut som en skikkelig side. Helt uenig. Skulle ønske Google kunne lage ett YouTube-design som var minimalistisk, simpelt og effektivt. Akkurat nå fungerer det helt supert hos meg. Om de bare legger til en side for de med høyere oppløsning slik at alt ikke blir så skrumpet inn mot midten på forsiden er alt slik det burde være. Forsiden gir oversikt over subs, hva subs/venner gjør og anen informasjon som kan være nyttig. Når jeg går inn på subscriptions har jeg full oversikt over inbox, video manager og andre ting jeg kan finne nyttig i det jeg driver med. Subscriptions siden er også slik den skal være. Jeg ser ikke hvordan det kan bli mer minimalistisk enn nå sett bort ifra at man fjerne funksjonalitet. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Tina Wulf! Addendum: Nå fikk jeg svar på meldingen! Woopi (For de som lurer, se Ting som irriterer..." ) Endret 2. desember 2011 av Patrick123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå