Chugs Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hva tenker intelligente mennesker på, tror du? Jeg vet hva jeg tenker på. Så heldig du er. Del med meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Hva tenker intelligente mennesker på, tror du? Jeg tenker på mat. Og for ikke å avspore tråden: har gått til innkjøp av litt diverse julepynt og lys, og selvfølgelig en adventskalender Imorra skal det pyntes Endret 30. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Chugs Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hva tenker intelligente mennesker på, tror du? Jeg tenker på mat. Heldig du som kan tenke på mat. Når jeg prøver det samme tenker jeg bare på deg! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er du Datasmurf? 1 Lenke til kommentar
Chugs Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er du Datasmurf? Hurra, første uttrykte mistanke om dobbeltnicking! Kjenner beryktelsen stige. Lenke til kommentar
Chugs Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg er litt av en kar Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skal vi få tråden tilbake til ting som gjør oss glad? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Aight! Ting som gjør meg glad: - Fitte - Øl - Ferie - Penger - Mat 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Priceless weekend. Du veit kanskje åssen feelingen er når den søte jenta du har likt i noen år plutselig tar kontakt og det viser seg at man er veldig like og liker hverandre godt. Henter hun for så å finne på noe sammen; Se film for så å sovne med den søte jenta i armkroken på sofaen. Lykkerus. Søtt Lykke til, jeg leiter enda Prøv deg på noe vanskeligere, taco er jo ikke spesielt krevende å mekke. Steke kjøttdeig, ha i krydderblanding, raspe ost, åpne maisbokser, skjære agurk og salat, slenge noen lefser inn i mikroen og vips. Da går jeg selvsagt ut ifra at du er en av de fire millioner nordmenn som lager taco på den måten, og ikke lager noen av ingrediensene selv. Du må gjerne opplyse oss alle med oppskrifter på diverse som kan bli bedre enn butikkvarianten ? Jeg vil gjerne prøve noe nytt. Endret 30. november 2011 av SpecialForce 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) dobbelpost Endret 30. november 2011 av SpecialForce Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Lykke til, jeg leiter enda Prøv deg på noe vanskeligere, taco er jo ikke spesielt krevende å mekke. Steke kjøttdeig, ha i krydderblanding, raspe ost, åpne maisbokser, skjære agurk og salat, slenge noen lefser inn i mikroen og vips. Da går jeg selvsagt ut ifra at du er en av de fire millioner nordmenn som lager taco på den måten, og ikke lager noen av ingrediensene selv. Du må gjerne opplyse oss alle med oppskrifter på diverse som kan bli bedre enn butikkvarianten ? Jeg vil gjerne prøve noe nytt. Hjemmelaget tacokrydder og guacamole er jo noen slagere, spesielt siden de man kjøper i butikkene inneholder veldig mange unødvendige og usunne ingredienser. Andre tips: Tortillaer av hvete istedet for mais Unngå kjøttdeig og bruk heller kylling (deig eller filet, alt er like godt) eller renskåret oksekjøtt Personlig synes jeg taco er best uten bønner, men det kan være artig å prøve for å gjøre tacoen litt mer autentisk. Høres ut som en helsefreak som prøver å gjøre taco til en grønnsak, men disse tipsene er faktisk jævlig gode og det smaker både bedre og er artigere å lage. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nostalgia time! http://www.youtube.com/watch?v=Yhl6ZE0l0z0 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 http://c418.bandcamp.com/album/minecraft-volume-alpha 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nostalgia time! Damn you! Nå fikk jeg lyst til å spille Dungeon Keeper 2! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) At naboen min sitter og gråter i stedetfor å spille dundrende techno! Endelig litt stillhet Endret 30. november 2011 av Patrick123 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Damn you! Nå fikk jeg lyst til å spille Dungeon Keeper 2! Dungeon Keeper 1 > Dungeon Keeper 2 A prisoner has died, and risen as a skeleton! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Damn you! Nå fikk jeg lyst til å spille Dungeon Keeper 2! Dungeon Keeper 1 > Dungeon Keeper 2 A prisoner has died, and risen as a skeleton! Har aldri spilt det første. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 At naboen min sitter og gråter i stedetfor å spille dundrende techno! Endelig litt stillhet http://www.youtube.com/watch?v=GJkwGhbKRVI Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Har aldri spilt det første. Hehe, Dungeon Keeper fulgte meg i hele oppveksten min. Morsomt spill å vokse opp med. Endret 30. november 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå