Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker intelligente mennesker på, tror du?

Jeg tenker på mat.

Og for ikke å avspore tråden: har gått til innkjøp av litt diverse julepynt og lys, og selvfølgelig en adventskalender :D Imorra skal det pyntes :love:

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar

Priceless weekend.

Du veit kanskje åssen feelingen er når den søte jenta du har likt i noen år plutselig tar kontakt og det viser seg at man er veldig like og liker hverandre godt.

Henter hun for så å finne på noe sammen; Se film for så å sovne med den søte jenta i armkroken på sofaen.

:love:

Lykkerus.

Søtt :)

Lykke til, jeg leiter enda :D

Prøv deg på noe vanskeligere, taco er jo ikke spesielt krevende å mekke. Steke kjøttdeig, ha i krydderblanding, raspe ost, åpne maisbokser, skjære agurk og salat, slenge noen lefser inn i mikroen og vips. Da går jeg selvsagt ut ifra at du er en av de fire millioner nordmenn som lager taco på den måten, og ikke lager noen av ingrediensene selv.

Du må gjerne opplyse oss alle med oppskrifter på diverse som kan bli bedre enn butikkvarianten ? Jeg vil gjerne prøve noe nytt.

Endret av SpecialForce
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lykke til, jeg leiter enda :D

Prøv deg på noe vanskeligere, taco er jo ikke spesielt krevende å mekke. Steke kjøttdeig, ha i krydderblanding, raspe ost, åpne maisbokser, skjære agurk og salat, slenge noen lefser inn i mikroen og vips. Da går jeg selvsagt ut ifra at du er en av de fire millioner nordmenn som lager taco på den måten, og ikke lager noen av ingrediensene selv.

Du må gjerne opplyse oss alle med oppskrifter på diverse som kan bli bedre enn butikkvarianten ? Jeg vil gjerne prøve noe nytt.

Hjemmelaget tacokrydder og guacamole er jo noen slagere, spesielt siden de man kjøper i butikkene inneholder veldig mange unødvendige og usunne ingredienser.

Andre tips:

Tortillaer av hvete istedet for mais

Unngå kjøttdeig og bruk heller kylling (deig eller filet, alt er like godt) eller renskåret oksekjøtt

Personlig synes jeg taco er best uten bønner, men det kan være artig å prøve for å gjøre tacoen litt mer autentisk.

Høres ut som en helsefreak som prøver å gjøre taco til en grønnsak, men disse tipsene er faktisk jævlig gode og det smaker både bedre og er artigere å lage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...