Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye YouTube :wee:

 

Enig der. Ser mye bedre ut nå enn før. Før var det stusselig og trist. Nå har de faktisk fått det til å se ut som en skikkelig side.

Eneste negative er at bare litt over halvparten av skjermplassen blir brukt ved 1920*1XXX. Begynner jo å bli temlig standard det nå.

Lenke til kommentar

Nye YouTube :wee:

 

Enig der. Ser mye bedre ut nå enn før. Før var det stusselig og trist. Nå har de faktisk fått det til å se ut som en skikkelig side.

 

Helt uenig. Skulle ønske Google kunne lage ett YouTube-design som var minimalistisk, simpelt og effektivt.

 

Akkurat nå fungerer det helt supert hos meg. Om de bare legger til en side for de med høyere oppløsning slik at alt ikke blir så skrumpet inn mot midten på forsiden er alt slik det burde være. Forsiden gir oversikt over subs, hva subs/venner gjør og anen informasjon som kan være nyttig. Når jeg går inn på subscriptions har jeg full oversikt over inbox, video manager og andre ting jeg kan finne nyttig i det jeg driver med. Subscriptions siden er også slik den skal være.

 

Jeg ser ikke hvordan det kan bli mer minimalistisk enn nå sett bort ifra at man fjerne funksjonalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...