langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At jeg sitter å skriver til muntlig eksamen Lenke til kommentar
konglehelten Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Blir glad av godt vær, er så deilig å våkne opp til sol og blå himmel Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At jeg ikke fikk matte muntlig :!: Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At jeg ikke fikk matte muntlig :!: Hva fikk du da a ? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 N/M, selvom jeg fikk et litt dødt tema. HYRDOKARBONER Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 N/M, selvom jeg fikk et litt dødt tema. HYRDOKARBONER Hold kjeft du. Jeg skal skrive om såpeoperaers påvirkning på ungdommens språk og kultur. På engelsk! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hold kjeft du. Jeg skal skrive om såpeoperaers påvirkning på ungdommens språk og kultur. På engelsk! AHAHAAH! :!: Den er kjip! :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor :!::!::!::!::!::!::!::!: Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 N/M, selvom jeg fikk et litt dødt tema. HYRDOKARBONER Hold kjeft du. Jeg skal skrive om såpeoperaers påvirkning på ungdommens språk og kultur. På engelsk! Du er heldig.... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hold kjeft du. Jeg skal skrive om såpeoperaers påvirkning på ungdommens språk og kultur. På engelsk! Åhåhåhåhåå! Takk, nå følte jeg meg litt bedre. Har om energi! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At store agurkbiter er så jævlig godt og saftig! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er jo faktisk litt festlig å tenke på at man klarte å komme seg gjennom denne eksamensperioden. Ihihi. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At jeg hverken kom opp i skrift eller muntlig.. Da var det kankje bra at jeg kom opp i fjor(muntlig og skriftlig) For alle skal jo opp en gang ;D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At bestillingen min fra Jinx.com er på vei \o/ Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 N/M, selvom jeg fikk et litt dødt tema. HYRDOKARBONER Hold kjeft du. Jeg skal skrive om såpeoperaers påvirkning på ungdommens språk og kultur. På engelsk! Synes da at det er et interessant tema. Seriøst. 30 minutters foredrag til torsdag? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At eg har bestilt meg et RC-fly(for første gang :!: ) og det ble sendt i dag! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At jeg har bursdag i dag weeee Når begynner FF i dag forresten? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 grattizzz hva er ff final fantasy? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Vi posta på likt Endret 3. juni 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Frustrerte Fruer, tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå