Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Jeg også, tror det var lite taktisk med tanke på at jeg egentlig ikke ville inn.

Haha, samme her! Dog scoret jeg bare 7 da. Og som utdannet flymekaniker så er det ikke så enkelt å slippe unna... Har etter et par operasjoner det siste året blitt stemplet "funksjonshemmet" av legen så jeg tror det skal ordne seg med fritak fra driten nå. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viser seg at jeg faktisk er flink til å lage mat. Og jeg som har holdt meg borte fra kjøkkenet tidligere av frykt for å sette noe i brann. Lagde taco i dag, og samboeren skrøt det til himmels, som med alt annet jeg har lagd til nå. :wee:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Viser seg at jeg faktisk er flink til å lage mat. Og jeg som har holdt meg borte fra kjøkkenet tidligere av frykt for å sette noe i brann. Lagde taco i dag, og samboeren skrøt det til himmels, som med alt annet jeg har lagd til nå. :wee:

Jeg hadde også taco :love:

Great minds think alike. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg hadde også taco :love:

Great minds think alike. :wee:

Great Hungry minds think alike

Lenke til kommentar

Prøv deg på noe vanskeligere, taco er jo ikke spesielt krevende å mekke. Steke kjøttdeig, ha i krydderblanding, raspe ost, åpne maisbokser, skjære agurk og salat, slenge noen lefser inn i mikroen og vips. Da går jeg selvsagt ut ifra at du er en av de fire millioner nordmenn som lager taco på den måten, og ikke lager noen av ingrediensene selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Protip: Bytt ut kjøttet og bruk Findus fiskepinner isteden.

Lenke til kommentar

Prøv deg på noe vanskeligere, taco er jo ikke spesielt krevende å mekke. Steke kjøttdeig, ha i krydderblanding, raspe ost, åpne maisbokser, skjære agurk og salat, slenge noen lefser inn i mikroen og vips. Da går jeg selvsagt ut ifra at du er en av de fire millioner nordmenn som lager taco på den måten, og ikke lager noen av ingrediensene selv.

Jeg lagde hjemmelaget fiskegrateng en gang. Altså, helt hjemmelaget. Men jeg har så lite selvtillit på kjøkkenet at jeg er redd for å gjøre feil ved den enkleste ting. Så hver rett jeg lager som får skryt er en triumf for meg og gjør meg glad.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...