CFM Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg også, tror det var lite taktisk med tanke på at jeg egentlig ikke ville inn. Haha, samme her! Dog scoret jeg bare 7 da. Og som utdannet flymekaniker så er det ikke så enkelt å slippe unna... Har etter et par operasjoner det siste året blitt stemplet "funksjonshemmet" av legen så jeg tror det skal ordne seg med fritak fra driten nå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Viser seg at jeg faktisk er flink til å lage mat. Og jeg som har holdt meg borte fra kjøkkenet tidligere av frykt for å sette noe i brann. Lagde taco i dag, og samboeren skrøt det til himmels, som med alt annet jeg har lagd til nå. Endret 26. november 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Viser seg at jeg faktisk er flink til å lage mat. Og jeg som har holdt meg borte fra kjøkkenet tidligere av frykt for å sette noe i brann. Lagde taco i dag, og samboeren skrøt det til himmels, som med alt annet jeg har lagd til nå. Jeg hadde også taco Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Viser seg at jeg faktisk er flink til å lage mat. Og jeg som har holdt meg borte fra kjøkkenet tidligere av frykt for å sette noe i brann. Lagde taco i dag, og samboeren skrøt det til himmels, som med alt annet jeg har lagd til nå. Jeg hadde også taco Great minds think alike. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Viser seg at jeg faktisk er flink til å lage mat. Og jeg som har holdt meg borte fra kjøkkenet tidligere av frykt for å sette noe i brann. Lagde taco i dag, og samboeren skrøt det til himmels, som med alt annet jeg har lagd til nå. Jeg hadde også taco Great minds think alike. Great Hungry minds think alike Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Prøv deg på noe vanskeligere, taco er jo ikke spesielt krevende å mekke. Steke kjøttdeig, ha i krydderblanding, raspe ost, åpne maisbokser, skjære agurk og salat, slenge noen lefser inn i mikroen og vips. Da går jeg selvsagt ut ifra at du er en av de fire millioner nordmenn som lager taco på den måten, og ikke lager noen av ingrediensene selv. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Viser seg at jeg faktisk er flink til å lage mat. Og jeg som har holdt meg borte fra kjøkkenet tidligere av frykt for å sette noe i brann. Lagde taco i dag, og samboeren skrøt det til himmels, som med alt annet jeg har lagd til nå. Protip: Bytt ut kjøttet og bruk Findus fiskepinner isteden. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Prøv deg på noe vanskeligere, taco er jo ikke spesielt krevende å mekke. Steke kjøttdeig, ha i krydderblanding, raspe ost, åpne maisbokser, skjære agurk og salat, slenge noen lefser inn i mikroen og vips. Da går jeg selvsagt ut ifra at du er en av de fire millioner nordmenn som lager taco på den måten, og ikke lager noen av ingrediensene selv. Jeg lagde hjemmelaget fiskegrateng en gang. Altså, helt hjemmelaget. Men jeg har så lite selvtillit på kjøkkenet at jeg er redd for å gjøre feil ved den enkleste ting. Så hver rett jeg lager som får skryt er en triumf for meg og gjør meg glad. Endret 26. november 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Løste Rubiks Kube helt uten å se på hjelpelappen for første gang. Livet mitt er nå komplett. 3 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Å oppdage ny musikk som kan lure seg inn i en eller annen spilleliste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Slettet meg fra Facebook Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Slettet meg fra Facebook 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Haha, tror ikke jeg blir å dra tilbake dit i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det snør igjen! Håper bare snøen blir liggende denne gangen, Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Serious Sam 3: BFE. Rett og slett er helt forjævlig bra spill som er verdt alle penga de krever. Skikkelig digg oppfølger til de tidligere Serious Sam spillene. Svetta renner og kampene er mer hektiske enn noen gang. Love it Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 At Rosenborg er klare for Europa Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 At Rosenborg er klare for Europa Feil tråd. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=lNpa_IlaSss Perfekt! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Å oppdage ny musikk som kan lure seg inn i en eller annen spilleliste. Word! Elliott Smith – Needle In The Hay Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Needle in the hay. Dat voice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå